Het grote S3 levertijden topic

Een week/1000km later.. tijd voor een klein verslagje.
Eindelijk denk ik mijn juiste zitpositie gevonden te hebben.
De wagen doet het voor de rest geweldig!
De combinatie motor en dsg doen het goed samen, verbruik zit goed en wat een ruimte! Ik zie mijn kids bijna niet zitten achteraan!
Ook heb ik bewust voor de standaard 17inch wielen gekozen en daar ben ik blij voor. Mijn buur heeft de 19 inch en dat is mooi hoor! Maar voor mij veel te hard.. adaptieve cruisecontole en fille assist.. ahhh zalig. De komende 4 jaar worden geen straf.
Voor diegene die al lang aan het wachten zijn, houd de moed er in!! Ik leef met jullie mee!!

Jan A

Actief lid
hmm dat stemt dan weer wat hoopvoller... bestelling gaat vandaag naar de lease maatschappij. ga er iig kort bovenop zitten om een datum te krijgen...
Hou er rekening mee dat dat eerder uitzondering dan regel is, anders zou je er al veel meer in het straatbeeld moeten zien.
De dealer krijgt normaal gezien je auto in het vizier in zijn computersysteem. Status gaat dan van ingepland over in productie naar aflevering. Bij mijn dealer staat mijn auto echter nog steeds niet in het systeem.

Base

Lid
Combi Ambition Business Line 1.6 TDI Business Grey helemaal standaard maar met trekhaak. is op 5-7 besteld en krijg ik naar verwachting in week 37 ( week 36 bij de dealer ) in mijn geval dus een week of 10.

Het zal wel een hoop schelen dat ik verder geen opties heb zoals DSG panorama dak etc

is overigens de opvolger van een Octavia 3

Volgens mij hebben Skoda en de Skoda fabrieken geen schuld (meer) bij de vertragingen, maar ligt het probleem gewoon bij de Belgische importeur; D'Ieteren.

RVW64

Lid
Goed nieuws! Vorige week is mijn Superb geproduceerd en komt waarschijnlijk begin volgende week aan in Hoogland. :yeah:
De voorlopige aflevering staat gepland op vrijdag 9 september, nog even afleverings klaarmaken, de 18 inch Pegasus velgen eronder, op transport naar Barneveld en dan rijden! Kan niet wachten! :)
Als het goed is dus een levertijd van slechts 13 weken, valt me reuze mee. :D

Jedi

Lid
Tsja, half februari besteld en initiële leverdatum was half september. Dealer hield me netjes op de hoogte en in juni hoorde ik dat er kans was op levering half juli (vlak voor mijn vakantie). Bleek ook vlak voor vakantie fabriek dus hij stond letterlijk voor de fabrieksdeur voor transport toen ze twee weken dichtgingen. Heb hem uiteindelijk 12 augustus op mogen halen, dus wel eerder dan eerst aangegeven.

Btw: ivm MY2017 was ik gebeld dat de achteruitrijcamera er niet op zou zitten. Ik kon hem apart bestellen met de achterwisser, heb ik maar niet gedaan. Bleek er bij aflevering toch op te zitten :Dnet als de achterruitwisser die ik niet had besteld :pieker:.

gdisselkoen

Forumguru
@lexmeister01 en jij hebben natuurlijk wel het voordeel van onze noorderburen te zijn. Daar gaat het duidelijk vlotter.

Het lijkt er inderdaad op dat het in Nederland een stuk vlotter gaat dan in België. Weet niet of het ook nog uitmaakt bij welke dealer de auto besteld is en of het om een lease auto gaat.

Inmiddels hebben verschillende collega's een S3 besteld en deze staan zo'n beetje allemaal binnen 8 a 10 weken voor de deur.

Bevestiging van de Fleetmanager gekregen dat mn S3 Combi is besteld. Geschatte levertijd is 3 maanden. Hopelijk begin december dus; Sinterklaas komt niet met n schimmel, maar met n witte S3 :)

Pa van n collega heeft trouwens afgelopen week zn S3 gekregen; levertijd was 10 weken.

xplain

Forumguru
Bevestiging van de Fleetmanager gekregen dat mn S3 Combi is besteld. Geschatte levertijd is 3 maanden. Hopelijk begin december dus; Sinterklaas komt niet met n schimmel, maar met n witte S3 :)

Pa van n collega heeft trouwens afgelopen week zn S3 gekregen; levertijd was 10 weken.

België?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bovenaan Onderaan