Het grote S3 levertijden topic

RefleCs

Forumguru
Mooie wagen!!!! Ik zie houders aan de hoofdsteunen. Is dit in accesoire besteld? Wat is de prijs daarvan? Thx voor de info!

De houders heb ik via Superskoda.com besteld. Je kan ze ook via de dealer bestellen maar ik was zo goedkoper uit.

Ze worden niet standaard bij de Superb geleverd.

Robbie146

Senior Member
Yup, ik heb ze ook al klaar liggen, samen met nog wat ander grut van Superskoda, alleen nog een kleine 2 weekjes op de S3 wachten :)

Rajackar

Senior Member
Heeft iemand eigenlijk die klittenband blokjes mee besteld waarmee je baggage op z'n plats kunt houden?
Dat lijkt me erg handig maar ik zie nergens dat je ze daadwerkelijk kunt bestellen.

Capture.JPG

BasMab

Actief lid
Heeft iemand eigenlijk die klittenband blokjes mee besteld waarmee je baggage op z'n plats kunt houden?
Dat lijkt me erg handig maar ik zie nergens dat je ze daadwerkelijk kunt bestellen.

Bekijk bijlage 51151
Die zitten aan beide zijkanten van je kofferbak. Ze zijn zichtbaar als 1 lange plastic strip. Na ze er afgetrokken te hebben, kan je ze omvouwen en gebruiken.

Rajackar

Senior Member
Die zitten aan beide zijkanten van je kofferbak. Ze zijn zichtbaar als 1 lange plastic strip. Na ze er afgetrokken te hebben, kan je ze omvouwen en gebruiken.
Bedoel je aan de zijkanten?
Net even gekeken maar ze zitten er bij niet in. Of hebben jullie ze mee besteld?

RefleCs

Forumguru
Hmm dat is wel minder. Bij mij zitten ze er wel standaard in. Voor die 15 euro hoeven ze het ook niet te laten. Ik heb er ook 1 prullenbakje bij gekregen. Heb je die wel?

Rajackar

Senior Member
Hmm dat is wel minder. Bij mij zitten ze er wel standaard in. Voor die 15 euro hoeven ze het ook niet te laten. Ik heb er ook 1 prullenbakje bij gekregen. Heb je die wel?
Dat prullenbakje heb ik wel ja. Erg handig. Zal het nog eens navragen. Thanks voor het meedenken allemaal.

Rajackar

Senior Member
Ik heb het nog even opgezocht en het is echt optioneel. Maar voor dat geld ga ik het nog wel even bij kopen inderdaad.

DavidV

Forumguru
ah... en tip voor de site : eerst op de hoofdpagina rechts in het midden jouw wagen en type selecteren : Skoda Superb. Dan pas met de menu balkjes naar de categorieën gaan kijken, dan krijg je de accessoires te zien die passen op een Skoda Superb, anders is het een echt doolhof om in te zoeken.

Bovenaan Onderaan