Het grote S3 levertijden topic

VIRII

Banned
Mijn Superb zou in week 12 geworden geproduceerd en in week 15 worden geleverd.

Helaas te horen gekregen dat het productie week 16 wordt en levering in week 19.

Reden: Helios velgen....

RefleCs

Forumguru
Zojuist te horen gekregen dat de auto definitief in week 14 wordt geproduceerd. Dat gaat betekenen dat ik @BadBert na ga doen want ook mijn huidige auto zit nog niet op de 180.000 km ik moet nog zo'n 4,5 week om dat te halen, een overlap van zo'n 2 a 3 weken dus.

RefleCs

Forumguru
Tnx dat gaat vast wel goed komen :) gelukkig is het niet heel lang en dat geeft me nog wat extra tijd om die ellendige lichte bekleding in de i40 schoon te maken.....

Iemand nog tips?

BadBert

Forumguru
Stoomreiniger huren bij de dhz zaak en het juiste middel er in... Dat werkt.

Je zou de flessen van HG kunnen proberen, heb ik goede ervaring mee!

PlannedObsol

Actief lid
Het duurt nu niet lang meer, het is heel erg rood (gelukkig maar) en staat nu bij de dealer:

25466191463_0a2134dc5f_c.jpg

RefleCs

Forumguru
Ik ga morgen even berekenen en bekijken wanneer het handig is om dat aan te pakken. Nu zitten er bijna elke dag nog kids in de auto.

Beste allemaal, op dinsdag 5 april wordt mijn nieuwe Skoda Superb Combi 1.4 TSI ACT Style Business afgeleverd. Deze is besteld op 27 januari volgens de LM. Eerdere berichten dat je 5 maanden moest wachten, lijkt nu echt voorbij te zijn.

Ik ben vorige week al gebeld door de dealer dat de auto er al is, dus al met al binnen 10 weken hier.
Nog even de specs als aanvulling op de al complete uitrusting:
- Quartz grey
- Pegasus 18 inch wielen
- Led interieur strips
- Verwarmbare voorruit
- Verkeersborden herkenning
- Handbediende zonwering in de achterdeuren

Het contract van mijn huidige SII loopt op 3 april af, dus moet ik van de LM wachten tot na het weekend :(

gdisselkoen

Forumguru
Vanmorgen gebeld door de dealer om de bestelling door te nemen voordat deze de deur uit gaat. Ik was in de veronderstelling dat die al de deur uit was :-)

Anyway... bevestiging ontvangen:
Model: Superb Combi Style Businessline 1.6 88kw/120pk TDI 7 versn. DSG
Kleur/Bekleding: Business Grey / Style zwart
Opties:

· Sunset

· Rokerspakket

· Lichtpakket

· Panoramadak

· Multifunctioneelstuurwiel met schakelpaddels

· Adaptive cruise control & Front assist

· LED interieur pakket

· Travel assist

Verwachte levering: week 23!

Dat is heel wat anders dan de informatie die ik in eerste instantie kreeg, de week van 15 september.

RefleCs

Forumguru
In Nederland vallen volgens mij de levertijden wel mee. De door mij bestelde 1.6TDI hangeschakelde Style Businessline is besteld in week 9 en wordt deze week (week 14) gebouwd. Aflevering zal dan Week 16 zijn (als ik mijn huidige lease slee qua kilometers op heb gereden)

gdisselkoen

Forumguru
Dat valt alleszins mee, 5 weken. Volgens mij is 10 weken wel vrij normaal als je geen voorraad auto kiest. Dat is wat ik ook bij andere merken hoor.

Mijn huidige auto, een Peugeot 508SW had destijds ook een vrij lange levertijd. Dat werd toen hoofdzakelijk veroorzaakt door onderdelen die uit Japan kwamen en niet leverbaar waren. Was vlak na de Tsunami die Japan getroffen had.

RefleCs

Forumguru
Ik heb ook geen voorraad auto en toch is het zo snel gegaan. Nu nog even doorzetten en met wat omwegen van A -> B rijden met de huidige auto :tegek:

Bovenaan Onderaan