Het grote S3 levertijden topic

DavidV

Forumguru
En nog eens een update :
- Levering is nu vrij zeker voorzien voor eind juni (9 maand wachten dus), zonder dat een voorlopige of bevestigde productie week bekend is.
- Omdat beige en bruin leder een probleem is op de L&K, boden ze nu aan om te veranderen naar zwart leder en laten vallen van pano dak, maar uiteindelijk zou dat maar ongeveer 2 weken schelen in levertermijn. Doe ik dus niet.
- Bovenstaande hebben ze ook op mail gezet, daarmee kan de lease maatschappij nu aan de slag om vervangend vervoer te regelen tussen 31 maart en eind juni.....

Op naar de volgende update, hmpffff :dankje:

dirkr

Senior Member
New Superb Combi Style 1.6 diesel dsg7
Zonder panoramisch dak
Besteld 26-01-2016 uiterste leverdatum 24-07-2016.
Garage D'Iteren Brussel

Net dezelfde als ik, bij net dezelfde garage :)
Ik wacht wel nog op mijn geschatte leverdatum... hoop dat die toch nog iets naar voor gaat want zou hem liefst tegen eind mei/begin juni toch hebben..

ugeken

Lid
Ik liet vorige week een offerte maken (BE) voor een Combi Style 1.6 DSG, op het scherm bij de dealer stond levering tussen 20/6 en 7/8.

Barryvl

Nieuw lid
Deze ochtend van de dealer vernomen dat hij verwacht mij Combi Style BL 1.8 DSG begin maart te leveren. Stond eerst op 5 april gepland :yeehaa: ......

riskitalltowin

Actief lid
Leveringsproblemen?

Bestelling: KW1
Productie: KW9
Bij dealer: KW11
Levering: KW22 (vroeg besteld om zeker te hebben tegen dan...)

• Leuk
Waarderingen: BBO

Skoda user1970

Actief lid
Vandaag contact gehad met de dealer.

Productie in week 9 is definitief.
Bestelling is ingezet begin november 2015.
Vooraf werd aangegeven dat levering in de week van 23 maart zou plaatsvinden.
Dit zou volgens de dealer mog steeds de planning zijn.

Betekend een 5 maanden levertijd. Lijkt niet extreem, heb dan ook geen panodak of 230V aansluiting
Nog even een maandje nagelbijten (op wat er nog van over is:deuk:)

Groeten,

Steef

DavidV

Forumguru
En nog eens een update :
- Levering is nu vrij zeker voorzien voor eind juni (9 maand wachten dus)...
....Op naar de volgende update, hmpffff :dankje:

Volgende aflevering van de soap :
- Garage heeft me vrijdag de leverdatum van 30 juni bevestigd op mail, naar mezelf en de lease maatschappij
- Lease maatschappij heeft me vandaag een schrijven gestuurd, dat de aflevering nu officieel verzet is van 31 maart naar 8 juli
- Daarmee kon ik samen met de fleet management company aan de slag, en heb vervangend vervoer gevonden (A4 Avant van 2012), die ik vanaf 3 april kan hebben, en welke approved is door mijn werkgever (multinational, approval moet uit buitenland komen...)
- Telefonisch contact genomen met de garage, om te vragen of mijn trekhaak kan overgebouwd worden van mijn A4 Berline naar de A4 Avant. Gingen ze uitzoeken.
- Afsluitend zei de verkoper.... "ik zal nog eens naar je leverdatum kijken" .... toen gelach... toen de melding dat hij nu staat voor productie in week 15 (11 april), en bij de importeur op 29 april.

Tja... we zullen er maar mee blijven lachen zeker ?? Als het zo doorgaat, staat hij binnen 2 maand misschien wel bij de dealer... of misschien ook niet.... of misschien november.... who knows.... :maakmegek::sterretjes::fool:

DavidV

Forumguru
Morgen zou er een vergadering zijn tussen importeurs en fabriek, specifiek over de L&K's, en men zou als optie gaan aanbieden om ipv beige of bruin leder, nu ook zwart leder aan te bieden (alle andere L&K items zoals zwarte pianolak blijft dan wel behouden). Dit wordt pas later beslist en bevestigd... maar men zou het overwegen.

Bevestiging van de mogelijkheid voor zwart leder in de L&k. Gaan sommigen een leuk alternatief vinden ! http://www.skodacommunity.de/thread...en-l-k-mit-schwarzer-innenausstattung.105252/

Bovenaan Onderaan