En nog eens een update :
- Levering is nu vrij zeker voorzien voor eind juni (9 maand wachten dus)...
....Op naar de volgende update, hmpffff
Volgende aflevering van de soap :
- Garage heeft me vrijdag de leverdatum van 30 juni bevestigd op mail, naar mezelf en de lease maatschappij
- Lease maatschappij heeft me vandaag een schrijven gestuurd, dat de aflevering nu officieel verzet is van 31 maart naar 8 juli
- Daarmee kon ik samen met de fleet management company aan de slag, en heb vervangend vervoer gevonden (A4 Avant van 2012), die ik vanaf 3 april kan hebben, en welke approved is door mijn werkgever (multinational, approval moet uit buitenland komen...)
- Telefonisch contact genomen met de garage, om te vragen of mijn trekhaak kan overgebouwd worden van mijn A4 Berline naar de A4 Avant. Gingen ze uitzoeken.
- Afsluitend zei de verkoper.... "ik zal nog eens naar je leverdatum kijken" .... toen gelach... toen de melding dat hij nu staat voor productie in week 15 (11 april), en bij de importeur op 29 april.
Tja... we zullen er maar mee blijven lachen zeker ?? Als het zo doorgaat, staat hij binnen 2 maand misschien wel bij de dealer... of misschien ook niet.... of misschien november.... who knows....