Omdat mijn levertijd nu richting 13 maanden lijkt te gaan, ben ik toch op een paar extra knoppen aan het drukken, en proberen het terug te brengen naar 6 maanden (zit nu op 4 maanden wachttijd sinds bestelling, 6 april zit ik op 6 maand)... ...Hou jullie op de hoogte
Iemand zin in een vervolg van de soap ? Here we go....
Vorige week vertelde men dat ze begin deze week nieuws gingen krijgen, om de productie van oktober 2016 (besteld 5 oktober 2015) mogelijk kunnen terug te brengen naar eind juni. Omdat begin deze week naar mijn normen vandaag is (woensdag is midden van de week, donderdag en vrijdag is eind van de week... naar mijn normen

), deze morgend even een telefoontje gedaan, en men ging terugbellen. Toen ik vanavond nog niets gehoord had, even langs de dealer gereden. Samen met de dealer de importeur gebeld, en het nieuws was....
- Omdat op mijn L&K bruin leder en pano dak zit, is de productie pas mogelijk eind juni.
- Als ik bruin leder zou vervangen door zwart leder, kan er 6 weken productietijd af
- Als ik het pano dak laat vallen, kan er 2 weken af
Morgen zou er een vergadering zijn tussen importeurs en fabriek, specifiek over de L&K's, en men zou als optie gaan aanbieden om ipv beige of bruin leder, nu ook zwart leder aan te bieden (alle andere L&K items zoals zwarte pianolak blijft dan wel behouden). Dit wordt pas later beslist en bevestigd... maar men zou het overwegen. In het systeem gaf de wagen nog steeds levering eind oktober 2016 aan.... nadien loop ik even verder om bij een collega over mijn ervaringen te vertellen, die kijkt in het systeem, en ergens deze avond is het systeem aangepast, en geeft nu volgende weer : productie 29/04 en bij de invoerder op 11/05

.
Ik weet dat de dealer zijn uiterste best doet, en ook de importeur lijkt me echt wel met de zaak bezig te zijn, maar belet niet dat de productie en productieplanning in Tsjechië toch maar een zootje blijft.
Afgesproken om eind deze week, naar de vergadering dealer-importeur, eens terug te polsen, wordt vervolgd