Het grote S3 levertijden topic

Lynx

Nieuw lid
Style Moon White 1.4 Tsi ACT, met een heleboel standaard en opties behalve het panoramadak dat ik wou (te lange levertijd):
- Xenon smart light
- DCC
- Zwart Alcantara
- Voor- en achter sensoren
- Achteruitrijcamera
- Canton
- Columbus, met SIM slot
- Blind spot detection
- Voorruitverwarming
- Elektrische voorzetels
- Verwarmde zetels voor- en achter
- Sunset
- Lane assist (zat in pakket)
- 'Rest'
- Automatisch parkeren
- rolgordijn

Dus geen panoramisch dak en ook geen befaamde 230 V stekker.

timdejonge

Actief lid
Style Moon White 1.4 Tsi ACT, met een heleboel standaard en opties behalve het panoramadak dat ik wou (te lange levertijd):
- Xenon smart light
- DCC
- Zwart Alcantara
- Voor- en achter sensoren
- Achteruitrijcamera
- Canton
- Columbus, met SIM slot
- Blind spot detection
- Voorruitverwarming
- Elektrische voorzetels
- Verwarmde zetels voor- en achter
- Sunset
- Lane assist (zat in pakket)
- 'Rest'
- Automatisch parkeren
- rolgordijn

Dus geen panoramisch dak en ook geen befaamde 230 V stekker.

Combi ?

timdejonge

Actief lid
Idd ja, net mailtje gestuurd naar skoda belgie en naar dealer dat ik niet bepaald tevreden ben over het delen van info.
Enkel op dit forum kom ik meer te weten omtrent de leverproblemen.
Als ik dan vraag naar de velgen en het 230v stopcontact, dan word me gezegd dat hij het niet kan zien momenteel ??????

Ps: ik heb wel pano dak besteld

Lynx

Nieuw lid
Wat 230 V betreft, dat is een grote ramp. Dat werd me 2 weken geleden bij de levering nog eens gezegd.

Het is zo erg, dat ik op een Duits forum las dat men dit eraf laat en in ruil een optie op de Columbus activeert om dit via smartphone aan te sturen. Ben de naam vergeten van die optie.

Schep

Forumguru
Het is zo erg, dat ik op een Duits forum las dat men dit eraf laat en in ruil een optie op de Columbus activeert om dit via smartphone aan te sturen. Ben de naam vergeten van die optie.
Ik las dat op skodaforum.nl ...
Mijne is ook zonder 230v en USB geleverd maar inclusief Smartnogwatwirelessding.

timdejonge

Actief lid
Na 2,5 maand in bestelling vandaag mogen afhalen! Wat een super ervaring. Dit is echt een volwassen en complete wagen! Veel comfortabeler dan de Passat Variant die ik had en de 2.0TDI 150pk DSG doet het zeer goed.
En aan iedereen die nog moest bestellen of aan het wachten is; laat aub dat pano dak niet vallen. Geweldig!!!

http://www.skodaforum.nl/forum/index.php?posts/598682/

ik word daar zo slechtgezind van hé.... zeker als ik dan te horen krijg dat het juni geworden is...
maar het is je gegund :)

Bovenaan Onderaan