Het grote S3 levertijden topic

Hier ook veel geluk gehad...
Op 30/10/15 mijn S3 combi besteld. Initiele levertermijn op de bon was 15/5/16, maar plots bericht gekregen dat ik mijn wagen medio januari al kon halen. Volgens mij dekt Skoda zich in met absurde initiële levertermijnen, die daarna worden aangepast afhankelijk van welke batch wordt gemaakt.
Overigens zit mijn S3 Style versie niet al te dik in de opties als ik hier zo vergelijk met vele andere personen. 2 packs, trekhaak, leder, PDC, verkeersbordherkenning, sunset en 18" Modus en nog wat kleine prullen. Misschien komt het daardoor?

BadBert

Forumguru
vandaag een snelle update gehad van de dealer, alles ligt nog op schema (dus komende week productie, wk 10 levering).
Gelijk de melding gehad waar op de auto het bedrijfslogo gaat komen, links onder op de kofferklep.

Sinds de zomer van 2015 worden alle nieuwe auto's voorzien van een subtiel logo (10 cm breed en 3cm hoog ongeveer.
Niet iedereen was er blij mij op de zaak, maar ja... het is een bedrijfsauto, en de baas heeft het recht dat te doen.
Ookal is er mondeling besproken dat dat nooit zou gebeuren, in het wagenpark regelement staat het al zo lang ik lease rijd bij dit bedrijf iig ;)
Ik vind het geen probleem overigens, sticker is ook maar klein ;)

Tinto

Forumguru
Gisteren mijn S3 combi opgehaald. Dealer vertelde mij dat de fabriek wilde dat ze een aantal auto's met reservewiel leverde ipv compressor en plakset. Omdat het anders een vertraging van 3 maanden zou opleveren!

coreza01

Forumguru
Gisteren mijn S3 combi opgehaald. Dealer vertelde mij dat de fabriek wilde dat ze een aantal auto's met reservewiel leverde ipv compressor en plakset. Omdat het anders een vertraging van 3 maanden zou opleveren!
Met andere woorden dus: betaal 100 euro extra en je hebt je auto 3 maanden eerder...... :pieker::pieker::pieker:

11-12-2015 besteld, 1.6 TDI Active Businesline Combi, gisteren bericht gekregen dat de auto van de productieband is afgereden. 2 weken wachten nog en dan staat die voor de deur.

PS, in het verleden met de Octavia Scout 4x4 2.0 TDI gereden en daarna 3 jaar in een Ford. Nu dus weer terug bij Skoda.

BBO

Senior Member
Iedereen lijkt zijn wagen sneller te krijgen. Dezen is al 6 maand aan het wachten. En als alles blijft zoals het is moet ik nog tot mei wachten.... Terwijl hij oorspronkelijk voor eind vorig jaar was voorzien.

Ik snap niet waarom men het reservewiel niet zou nemen. Compressorkit gebruiken = zowieso band vervangen, ook al was er in de band maar een klein gaatje waar in tweede tijd in de garage dan voor 10euro een tap/paraplu in kan geslaan worden.

Tinto

Forumguru
Ik snap niet waarom men het reservewiel niet zou nemen. Compressorkit gebruiken = zowieso band vervangen, ook al was er in de band maar een klein gaatje waar in tweede tijd in de garage dan voor 10euro een tap/paraplu in kan geslaan worden.
Ik heb liever de fabrieksaf compressor en een proppenset. Niet die rommel in een fles. Die ruimte voor het reserve wiel gebruik ik liever als opslagplek voor mijn offshore werktas. Zo heb ik geen rommelige kofferbak.

Bovenaan Onderaan