Het grote S3 levertijden topic

Bodie

Lid
In week 2 besteld: Superb Combi Style businessline 1.6 TDI DSG.
Verwachte leverweek: week 13.

Dit lijkt me alleszins acceptabel (mijn huidige leaseauto loopt af in week 15, dus dat komt vast wel goed).

RefleCs

Forumguru
Oei als ik dit zo lees moet ik niet te snel bestellen want dan is mijn huidige auto nog niet op haha :D

Of ik moet ff een behoorlijk ritje gaan maken :shocked:

Het valt me op dat met name de diesel uitvoeringen in levertijd afnemen.. Ik heb een 150 pk benzine besteld. Iemand ervaring hiermee?

EGorseling

Senior Member
Het valt me op dat met name de diesel uitvoeringen in levertijd afnemen.. Ik heb een 150 pk benzine besteld. Iemand ervaring hiermee?
Hi, S3HB 1.4 110kw/150pk 2 weken eerder. Dus ook daar goede vooruitzichten. Levering gepland week 10.....hopelijk nog eerder.....als je voorraad auto kiest kan het nog rapper ;)

riskitalltowin

Actief lid
Mijne is afgelopen vrijdag besteld, dealer/invoerder wil nog geen toezegging doen maar het doel is te leveren 04/06/2016 als de huidige O3 lease uitloopt.

Brambee

Nieuw lid
SuperbCombi style BL 1.6 automaat.Kleur Lava Blue.
Besteld 24 December, verwachtte leverdatum : 24 maart bij Versluis automobielen in Zoetermeer.

Ik had stof style bruin als bekleding besteld, maar deze is niet meer leverbaar. Hebben meer mensen hier last van?

Op 23 december besteld:
S3 combi Style 2.0 TDI 190pk DSG
Geschatte levertijd: week 20/21
Voor een L&K zou dat opschuiven naar week 43 !

Ja blijkbaar is er zeker voor de L&K een serieus bevoorradingsprobleem.
Ook zijn er voor nieuwe bestellingen bepaalde opties gesloten, zoals oa. de stekkerdoos in de middenconsole.
Gelukkig heb ik eerder besteld.

Tinto

Forumguru
@LucasFPV

Sorry maar de stekkerdoos is niet meer leverbaar. Ook niet voor auto's die al in bestelling staan. Zie onderstaande email van mijn dealer.

Goedemiddag,

Helaas klopt het bericht op het Skoda Forum, hieronder heb ik het bericht van de importeur gekopieerd. De Wireless rear seat entertainment wordt in ruil daarvan standaard bij een columbus navigatie

Smartlink met wireless Rear Seats Entertainment App standaard voor Columbus
Vanaf productie 2016 is de Smartlink met wireless RSE App standaard voor het Columbus navigatiesysteem. Dit geldt zowel voor de navigatie Columbus in de standaard uitrusting van bijvoorbeeld de L&K, als voor de optie navigatie Columbus. Met deze functie bent u in staat met uw Smartphone connectie te maken met uw Columbus systeem en bijvoorbeeld de radio, navigatie of climatronic te bedienen.

230 Volt aansluiting uit het Style Businesslinepakket
ŠKODA Auto heeft aangegeven dat ook de “230V socket inclusief USB aansluiting” onderhevig is aan ernstige capaciteits- en leveringsproblemen. Om lange levertijden te voorkomen is er besloten deze uit de standaarduitrusting te halen van de Style (Businessline). Ook de optie voor de reguliere Ambition, in combinatie met Radio Bolero, komt te vervallen en wordt gesloten in uw DMS. Deze maatregel geldt voor zowel reeds bestelde auto’s als nieuwe bestellingen.

Tinto

Forumguru
@LucasFPV ik had ook liever de 220V en USB aansluitingen gehad. Ipv krijg je nu standaard Smartlink bij het Columbus navigatie systeem

BBO

Senior Member
Ik heb mijn L&K 6-8-15 besteld en voorlopig staat levering op eind mei, dit zal ook meer als 40 weken zijn... En als alle reeds bestelde L&K's opschuiven richting week 43 dan sta ik er mooi voor met een levertermijn van 1,5 jaar....

MrEdge_

Forumguru
Gisteren besteld:
Superb Combi 2.0 TDI 110KW Style Business
Voorlopige verwachte leverdatum is 30 april.

blairdj

Nieuw lid
Altijd maar wachten, bestelling 29/9, eerst 15/1 levering, uitgesteld naar 8/2 als hij aankomt in België, dus voordat dat papierwerk in orde is zitten we al op 15 februari ofzo pffff. Misschien ben ik dan ook nog de 230V aansluiting kwijt, allemaal niet leuk.
Misschien kan @MarsMars nog wat foto's posten van zijn identieke zilvere style combi :) dat verzacht de pijn van het wachten :dankje:

Bovenaan Onderaan