Highway
Forumguru
Iedere mini heeft wel issues. Veel worden opgelost door een degelijke power supply te gebruiken. De 0903 is ook weer een tijdje beschikbaar, er zijn diverse dingen aangepast.
Natuurlijk geen garantie dat de cam die je ontvangt probleemloos is, het is altijd een beetje een gok.
Natuurlijk geen garantie dat de cam die je ontvangt probleemloos is, het is altijd een beetje een gok.

) draadje door het buisje heen halen. Buisje bestaat uit twee delen die je weer op elkaar kan klikken. De draad kan je met een beetje rommelen onder de dakhemel en de a stijl krijgen zonder ze los te halen. Ik heb met een multimetertje een geschakelde en permanente voeding gezocht en de zo erin geplugd. Je kan alles zonder gereedschap erin krijgen. Zit er in minder dan een halfuur in. Hij gaat automatisch aan bij het starten. Ik heb er een iphone app bij waarmee je 'm kan instellen en terug kijken. Er zit een tulp stekker aan voor video uit. Mogelijk dat die op de columbus kan, dat weet ik niet ik heb een Amundsen, die heeft geen video in. Columbus uitbouwen is niet zoveel werk.Tip: Let erop dat je het raampje met de airbag led erop niet loshaalt met de spanning erop anders krijg je een storingsmelding.