deusjevo
Forumguru
En vandaag weer zijn dienst bewezen alleen ben naarstig op zoek naar het kind die er tussenuit kneep nadat op me voorkant geknald is, maar ze moet in de buurt wonen heb der al eerder gezien.
Stond je geparkeerd of reed je je?
En vandaag weer zijn dienst bewezen alleen ben naarstig op zoek naar het kind die er tussenuit kneep nadat op me voorkant geknald is, maar ze moet in de buurt wonen heb der al eerder gezien.

Dan levert de zoekactie je niets op. Kind is onder de 14 en dus ben jij 100% aansprakelijk. Ik heb zelf ook eens zoiets gehad. Reed in een dorpscentrum zeer rustig in de 2e versnelling over een voorrangskruising (ik had dus voorrang). Komt er een jongen van 13 vanuit de zijstraat zo de weg op fietsen. Keek alleen naar rechts en niet naar links. Ik zie em aankomen, rem en sta stil, waarna hij zo tegen de stilstaande auto fietst. Verzekeringsfeestje was duidelijk: Hij was nog geen 14, dus schade aan mijn auto was 100% voor mezelf. Jongen zelf had niks, z'n fiets ook niet, vooral doordat ie onder een hoek van misschien 30 graden tegen de zijkant van de auto fietste. Achteraf gezien had ik direct moeten claxoneren, maar ik had nooit verwacht dat ie totaal niet naar links zou kijken. Zoiets overkomt me nu niet meer, bij twijfel hang ik nu gelijk op de claxon.Nee kom parkeergarage uit en rijd richting uitrit vliegt kind de hoek om dus ik rem sta stil en klapt er zo op.
(ik had dus voorrang).

Nee kom parkeergarage uit en rijd richting uitrit vliegt kind de hoek om dus ik rem sta stil en klapt er zo op.