@EdK: Jij komt zeker nooit in nieuwbouwwijken of op de A2 ter hoogte van Leidscherijn-Utrecht. Hier veranderen wegen, snelwegopgangen, enz zo vaak dat een kaartupdate eens per half jaar zelfs weinig is :-).
Of dit het geld waard is, is een tweede, maar dat een update enorm veel toegevoegde waarde heeft in dergelijke gebieden staat wat mij betreft als een (nieuwbouw)huis
Ook waar ik woon wordt nog steeds gebouwd , dus ook daar veranderd het wegenplan nog vaak !
Maar omdaar zoveel geld voor uit te geven , of op de oude manier van toch nog even vragen , kies ik dus voor de laaste !
En aan je reactie te merken jij dus de eerste !
En dat die A2 iets verbreed word en me GPS dus nu aangeeft dat ik in een weiland rijdt ipv op de weg ... mwoh leet het zo zijn !
En als ik naar een nieuw te bouwen pand moet wat inderdaad nog niet door de GPS word aangegeven ?? tsja dan maar ff vragen, maar dan heeft de GPS me in algemeen al zo dicht bij gebracht dat je bijna in de achtertuin staat !
Maar zoals al blijkt heeft een ieder hierover een eigen mening, en dat is maar goed ook !
Maar ik probeerde alleen duidelijk te maken wat mij was geadviseerd mbt de minimale details in een update en het grote bedrag wat er vaak voor staat !