TurboPower
Lid
Waarom zou je met bluetooth een houder hebben.
telefoon hou je toch gewoon in je broekzak of zo.
Affabriek zie je de telefoongegevens ook in MAxidot. Je ziet in maxidot dus wie je belt.
Groet
Klaas
Klaasje,
Ik had mijn zinnen gezet op de nieuwe Nokia N82. Nu lees ik op het forum over allerhande problemen i.c.m. de af fabriek Bluetooth module.
Als je gebeld wordt zou je alleen een telefoonnummer zien verschijnen in Maxidot i.p.v. de naam (ondanks dat deze wel in het telefoonboek staat). Jij had het ook over een stukje Nokia software waarmee wel gesynchroniseerd kon worden. Kun je dan wél ook de namen in Maxidot zien en hoe zit het met gemiste calls etc....
Ik ken niet alle telefoonnummers uit mijn hoofd en zou het toch wel prettig vinden als ook de naam in het Maxidot display verschijnt.
Daarnaast vraag ik me dan af hoe je zelf iemand kunt bellen zonder de telefoon zelf te bedienen.
Ik krijg (als het goed is) over ca. 3 weken mijn nieuwe Octavia II 1.8 TSI Attractive Business incl.Bluetooth module. Ik aarzel (gezien bovenstaande) nog met het aanschaffen van de Nokia N82.
Ik hoop dat jij mij iets meer kan vertellen wat er met de Nokia allemaal wél of niet kan, zodat ik een definitieve beslissing kan nemen. Wat krijg ik dus wel of niet te zien op Maxidot en/of Columbus.
Alvast bedankt voor je reactie.

)