Amundsen Het grote Amundsen-topic

1.2tsiDSG

Nieuw lid
Parrot aansluiten

Beste mensen,

Ik ga komende dinsdag mijn Octavia Ambition Business Line 1.2 TSI ophalen. Hierin zit ook een Amundsen. Ik heb uit mijn vorige Auto een Parrot CK3200 liggen. Deze wil ik gaan inbouwen. Ik heb hierbij de volgende vragen:

1. Heeft iemand hier ervaring mee?
2. Als ik een iso2car stekker gebruik, is het dan plug en play? (Dit was namelijk wel zo bij mijn Ford Focus)

Ik hoor graag!
 
Hallo. Waarschijnlijk heb je het al gevonden, maar zover ik weet moet je zelf nog een geschakelde voeding trekken. Dit omdat de admunsen met canbus werkt.
Hier zijn wel kabels voor, maar die zijn meteen een stuk duurder ( 3 x zo duur)


Gr. Eric
 
Hee bedankt voor de tip, dat wist ik niet .
Volgens mij heb ik die telefoon voorbereiding standaard bij mijn auto, moet ik ff checken.

Zou wel makkelijk zijn want ik moet de carkit ook inbouwen in de octavia van mijn colega.
 

Doorus

Lid
Allen,

Misschien wisten een aantal dit al maar het amundsen systeem is hetzelfde als in VW geplaats wordt als RNS310 of in Seat als Media Systeem 2.0.

Op een ander forum hebben ze een leuk topic over dit aparaat.

[moderatorbreak]Verwijzen naar een site waar men niet legaal omgaat met licentiekeys is niet toegestaan[/moderatorbreak]


Maar het werkt wel. (zelfs onder windows7)
 

O2_1.2TSI

Actief lid
Beschikbare landen

He hoi,

Bij de koop heb ik alle nav kaarten van de EU bedongen (Amundsen dus) en om te controleren of alle landen straks wel geleverd zijn zou ik graag willen weten welke landen wel en welke niet verkrijgbaar zijn.
Ben al met de zoekfunctie aan de slag geweest:koffie: maar kan geen eenduidig antwoord vinden. Misschien kan iemand van jullie hier meer over vertellen?:xyxthumbs:
 

O2_1.2TSI

Actief lid
@hemi24
Aha die artikelnummers was ik met de zoekfunctie al tegengekomen (volgens mij ook van jou). Na wat googlen kwam ik dan bijvoorbeeld op "centraal + oost europa" maar daar vond ik toen de specifieke landen er niet bij.
Met deze linkjes erbij moet het helemaal lukken om voor mezelf een overzichtje te maken.
 

O2_1.2TSI

Actief lid
Heb geen idee wat ze er voor gerekend hebben, 't is een totaalprijs geworden met in de orderbevestiging "nav kaarten EU".
Ik ga er vanuit (wat ook besproken is) dat dus alle landen worden geleverd en vandaar ook mijn post over welke landen allemaal te leveren zijn zodat ik het bij levering kan controleren.
 

hemi24

Forumguru
"Nav kaarten EU" kan natuurlijk (vanuit optiek dealer) ook betekenen: BeNeLux incl. hoofdwegen Europa...
 

O2_1.2TSI

Actief lid
Ik weet dat die er standaard bij zitten en dan hoef je als dealer ook niet apart nog eens "nav kaarten EU" in de optielijst weer te geven dacht ik zo.:ahum: We hebben het er specifiek tijdens de koop over gehad dus ik ga er van uit dat het goed gaat komen.:crazy:
En anders heb ik nog een getuige...mijn vrouw :545: was er bij ;)
 

bobby45

Actief lid
dealer zet ze er op:super: dan als service:aangenaam:
moet we een sd kaartje brengen:)

dat kan ook:xyxthumbs:
 
Zeker een super service,


Mijn dealer doet dat ook, ik krijg de auto, afgeleverd (wel een stuk later) met europa compleet op mijn systeem.

gr. Eric
 
Bovenaan Onderaan