Amundsen Het grote Amundsen-topic

@tvl2000 : Nieuwe auto sinds januari en je komt er nu achter dat de navigatie niet werkt..?

:pieker:
Nee al op 1e dag dat ik hem had maar heeft even geduurd vooras de dealer reageerde. Vandaag belde ze op dat ze een kaartje opsturen. Ze zeiden dat ze al eerder een kaartje hadden opgestuurd maar nooit gekregen. Nu sturen ze hem op naar thuis adres. Ben benieuwd
 
Dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft geen SD-kaart. En die hoort er bij.

@tvl2000 Even ter controle: al in het slot voor de SD-kaart gekeken?

Ik had wel een SD-kaart bij m'n Bolero. :jaja: Zat in dat slot. Kwam ik na twee maanden achter. Ik dacht: "waarom zit er nou een SD-kaart in?
Heb ik maar weer teruggegeven aan de dealer.

Ja 2 slots in het dashboardkastje maar allebei leeg.
 

kylimo

Senior Member
Net, met behulp van " Volkswagen DiscoverCare", mijn SD kaart voorzien van de laatste navigatie software. Had hem nog niet voorbij zien komen hier. Van AS 2020 naar AS 20/21 (14,5 GB). Ging vloeiend. Kaartje in de PC, programma opgestart, er werd gemeld dat er een nieuwe kaart was, back up werd gemaakt, download werd binnen gehaald en de boel werd geïnstalleerd.
Ben benieuwd of hier de nieuwe snelweg-snelheden in zitten.

Groeten Boy
 

Rallye

Forumguru

Net, met behulp van " Volkswagen DiscoverCare", mijn SD kaart voorzien van de laatste navigatie software. Had hem nog niet voorbij zien komen hier. Van AS 2020 naar AS 20/21 (14,5 GB). Ging vloeiend. Kaartje in de PC, programma opgestart, er werd gemeld dat er een nieuwe kaart was, back up werd gemaakt, download werd binnen gehaald en de boel werd geïnstalleerd.
Ben benieuwd of hier de nieuwe snelweg-snelheden in zitten.

Groeten Boy

Zie mijn post van november vorig jaar.....
 

kylimo

Senior Member
@Rallye: ik was er al bang voor dat jij hem had gepost maar kon hem niet vinden :pieker:

@Evilcomputing: Na 1 klikje maakt hij een backup, download de boel en installeert en het laatste wat ik doe is er naar kijken. Na de boodschappen was hij klaar :thumbsup:. Denk bij elkaar misschien 1,5 uur weg geweest.

Groeten Boy
 

dj.verhulst

Forumguru
ik heb 6 a 7 weken een nieuwe octavia gekocht waar een oer oude kaart af fabriek nog op stond, en toen gelijk geupdate , iedere 3 maanden is toch een nieuwe kaart ,
 

Rallye

Forumguru
Geen nieuwe kaart. Die komt in juni (en dan weer in november).
Sinds ik een Amundsen heb is dat meestal de cyclus. Bij VW staan ze meestal iets eerder dan bij Skoda, maar de cyclus is hetzelfde.
 

dj.verhulst

Forumguru
het rare is dat een bepaalde weg die veranderd is staat wel op mijn oude skoda en niet meer met mijn nieuwe terwijl ik beide de nieuwste had .
20200425_123908-scaled.jpg
 

dj.verhulst

Forumguru
ah , ik zal eens gaan kijken

<update>

kaart gedownload, upgrade, versie nr blijft gelijk.

wat nu ?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan