Amundsen Het grote Amundsen-topic

JeSko

Forumguru
@Rallye

Bedankt voor de link! Dat is inderdaad nog beter, en amper duurder dan tweedehands. Klopt DAB hoef ik ook niet, ik luister werkelijk nooit Radio in de auto altijd eigen muziek.
 

Rallye

Forumguru
@WhiteSuperB Graag gedaan! Ik heb zelf geen ervaring met deze radio, noch met de leverancier, dus ik zou me als ik jou was goed voor laten lichten, maar het leek me zeker een optie.
 
Hallo luitjes,
Heeft er iemand wel eens een USB hub geprobeerd om bijvoorbeeld zowel een usb stick als een telefoon met android auto tegelijk aan te sluiten op een Amundsen? Of 2 USB sticks?

Kan dat werken?
 
Laatst bewerkt:

Nijmegen

Nieuw lid
Het zal ongetwijfeld al ergens op het forum staan, maar ik heb helaas niet de mogelijkheid om alles helemaal uit te pluizen dus ik hoop dat iemand van jullie mee kan helpen.

Ik heb de Scala Business Edition met Amundsen. Navigatie werkt prima maar ik wil graag gebruik maken van het Home scherm waarbij de radiozender, rijgegevens, telefonie en navigatiekaart zichtbaar is. Iedere keer als ik dit instel dan weergeeft ie het ook prima. Maar als ik dan de volgende dag weer de auto start dan zijn alle gegevens verdwenen en moet ik dit weer opnieuw instellen.

Hetzelfde geldt voor de cockpit. Hierbij wil ik graag mijn telefoon zichtbaar hebben. Als ik een adres instel in mijn navigatie dan springt ie in de cockpit automatisch op de navigatie. Als ik het handmatig terugzet dan is het weer opgelost. Maar als ik de volgende dag weer in mijn auto stap dan staat het weer op de navigatie. Iemand enig idee hoe ik bovenstaande uitdagingen kan oplossen?

Alvast bedankt voor jullie hulp! :-)
 
Ik heb sinds januari een nieuwe leaseauto een octavia combi sport bussiness line 1.6 tdi met amundsen echter zat er geen sd kaartje tbv de navigate bij? Auto is geleverd via van mossel.
Hoort zoiets er niet standdard bij te zitten?
 

EdK

Forumguru
Als die nieuw is aangeschaft dan verkopen ze een werkende navigatie en zou het kaartje er gewoon bijgeleverd behoren te worden
 

EdK

Forumguru
Alleen als je je navi toets indrukt.
Als die eruit is en je opstartscherm is op Radio ingesteld zie ik die melding volgens mij niet voorbij komen hoor
 

hemi24

Forumguru
Lijkt me stug; als je een nieuwe auto krijgt ga je toch vrijwel automatisch alles een beetje verkennen?
Maak je mij niet wijs dat je dan niet via het navigatiemenu óf in de MaxiDot, óf in de head-unit komt...

Maar goed niet iedereen zal wel zo nieuwsgierig zijn...

:pardon:
 

EdK

Forumguru
Tsja vloegel schroefde ik ook alles open om te kijken wat ik nu werkelijk had gekocht...
Tegenwoordig geloof ik het wel....:D
 
1-4 mag ik de o3c ophalen bij de dealer, zal er gelijk op navigatie drukken. Niet dat ik ingebouwde nav wil (kon niet zonder bestellen en afgelopen 4 jaar in 308 ook niet gebruikt ) maar foutmelding is ook niks. Dank voor de tip.
 
Bovenaan Onderaan