Amundsen Het grote Amundsen-topic

mystere74

Nieuw lid
In de Fabia-Combi zit de nieuwste Amundsen navigatie, geladen vanaf de sd card. Tot op heden heb ik in de Fabia, maar 1 sd slot gevonden, en niet 2. Dus waar laat ik mijn muziek die ik op sd heb. Als ik het op de navi-sd card zet, vindt Amundsen geen muziek en herkent het alleen als navigatie-sd. Maar lees hier en daar dat het wel beide (navigatie en muziek tegelijkertijd) vanaf 1 sd kaart zou moeten werken, maar hoe dan, iemand tips/tricks ?
 

Bakkertje

Forumguru
Welkom @mystere74, het wordt doorgaans erg gewaardeerd als je jezelf even voorstelt in je eerste post ;)

Kun je eens een foto maken en plaatsen van de unit in je handschoenenkastje?
Ik heb nog geen MIB toestellen gezien waar maar 1 SD kaart inzit?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, ik zie maar één sd gleuf. Ook in de manual zie ik niets over een tweede. Wanneer iemand duidelijk kan aangeven waar zich een tweede "geheime" sleuf bevindt, houd ik me van harte aanbevolen.
 

EdK

Forumguru
In de fabia3 met de Amundsun zit maar 1 SD slot en die zit in handschoen kastje.
In de Unit zit geen SD slot en dan heb je alleen nog een USB aansluiting voor Media onder de bekerhouder
 

Rallye

Forumguru
Zie de link. Citaat: “Nu heb ik even me dashboard kastje lost geschroeft. Doormidden van de 6 torx schroeven los te draaien. En ik had het kastje in me handen en tada daar zag ik me sd2 slot zitten.”
 

EdK

Forumguru
Maar goed gij heeft een Octavia....
Maar foto van je verborgen SD2 reader kan altijd leuk zijn voor derde..
 
D

Deleted member 24009

Wat is de logica om die te verstoppen? Ben dan wel benieuwd of die sd2 slot ook echt wat doet?
 

mystere74

Nieuw lid
De 2e sd slot werkt, ik heb er nu mijn navigatie in gedaan (lease auto, zonder updatesvan navigatie) en werkt gewoon. Nu kan in dus in sd slot 1 mijn muziek sd stoppen (werkt). Zo kan ik af en toe op mijn muziek SD weer andere cd's zetten, zonder mijn dashboarfkadtje weer te moeten demonteren.

Enig idee of er een max.aantal gb door sd slot wordt geslikt?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Had idd wel een tweede gezien in de systeem info. Maar waarom ze die verstopt hebben is me ook een raadsel. En ja, USB sticks met muziek werken prima
 

mystere74

Nieuw lid
Ach ja, heb ik evt. nog een extra bron om muziek van te draaien, maar sd kan meer op en wel prettiger lekker uit het oog. USB is beetje old school voor mij...(en 2x zo duur tov sd).
 
Bovenaan Onderaan