Amundsen Het grote Amundsen-topic

tlpeter

Actief lid
Zodra ik het artikel in de winkelwagen doe en wil bestellen moet ik een kenteken ingeven anders gebeurd er niks.
Ik denk dat ik maar eens lans een dealer rij want dit gaat nergen over.
Hardware matig en softwarematig is het dezelfde radio en maakt het, naar mijn idee, geen ene moer uit in welke auto dat ding zit.
 

Brebelco

Actief lid
Ik zit met een vervelend issue...
Mijn telefoon wordt via Bluetooth verbonden met de Amundsen. So far so good. Maar telkens ik mijn telefoonscherm wil unlocken op mijn telefoon dan belt de Amundsen 'mijn nummer' en valt de radio uit omdat hij met een oproep bezig is. Op de iPhone is er echter niets te zien. Eenmaal ik mijn gsm terug sluit dan maakt hij de zogezegde oproep gedaan en begint de radio terug te spelen.

Voordien had ik dat niet. Iemand een idee hoe dit komt?
Het gaat over een Superb 3
 

dirkie996

Forumguru
Eventjes 'n vraagje : Bij 'n Skoda Rapid spaceback ambition met GPS-pack amundsen, die geleverd wordt in dec'16( mod.jr 2017), betreft dit dan de Amundsen MIB I of is al net als in de Octavia de MIB II ?
Je zou het niet meer weten met al die versie's.:pieker:
 

Rallye

Forumguru
Volgens mij wordt in alle Skoda's met MIB op dit moment de MIB 2 geleverd. Check een de handleiding op de site van Skoda: als je de mogelijkheid tot Smartlink hebt, heb je een MIB2.
 

dirkie996

Forumguru
Volgens mij wordt in alle Skoda's met MIB op dit moment de MIB 2 geleverd. Check een de handleiding op de site van Skoda: als je de mogelijkheid tot Smartlink hebt, heb je een MIB2.
@Rally De Smartlink is een optie die bijbesteld is, dus zal het een MIB 2 zijn.
Bedankt voor de info
 

Rallye

Forumguru
Ik zit met een vervelend issue...
Mijn telefoon wordt via Bluetooth verbonden met de Amundsen. So far so good. Maar telkens ik mijn telefoonscherm wil unlocken op mijn telefoon dan belt de Amundsen 'mijn nummer' en valt de radio uit omdat hij met een oproep bezig is. Op de iPhone is er echter niets te zien. Eenmaal ik mijn gsm terug sluit dan maakt hij de zogezegde oproep gedaan en begint de radio terug te spelen.

Voordien had ik dat niet. Iemand een idee hoe dit komt?
Het gaat over een Superb 3

Geen idee. Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
 

Brebelco

Actief lid
Bluetooth af en op gezet.
Amundsen heropgestart
Telefoon verwijdert uit systeem.

Soms doet hij het nu nog en ander keren niet meer.. Echt vreemd..
 

nathankoole

Nieuw lid
Bij welke dealer heb je smartlink laten activeren? Mijn dealer geeft aan dat het niet mogelijk is. Betreft een Fabia III met MIB2 Amundsen.
 
Laatst bewerkt:

tlpeter

Actief lid
Ames Sliedrecht.
De website geeft aan dat het niet kan maar dat is onzin.
Het gaat om het type radio en dat moet een MIB2 zijn.
Vorige week hadden ze er nog eentje op voorraad.
Ze hadden het nog niet eerder gedaan bij een Fabia dus was een probeer actie.
 
Bovenaan Onderaan