Het grote AliExpress forum

cortrans

Forumguru
Dat soort zaken zou ik dan van mijn vrouw “lenen”. Maar goed, als ze daar dan weer achter komt, is het het ook niet waard.

Qua spatels vind ik de plastic bandenwippers van de Hema trouwens ook best ok (wel minder uitgebreid).
En zo betaal je ook weer een stukje mee aan mijn salaris:bloemen:
 

Hakar

Donateur
Om mijn melding te voltooien na levering vanuit het verre oosten, nog wat aanvulling.

Spateltjes voor de bekleding zijn binnen en getest. Geen bramen of scherpe randjes aangetroffen. Wel is het plastic redelijk flexibel, wat me af en toe deed denken om er toch maar een steviger strip van ijzer bij te pakken. Niet gedaan hoor, maar vraag me af of de hier in de automaterialenzaken wat duurdere setjes misschien wat steviger zijn.

Pook knop met laars is voor het geld een zeer leuk item. De passing en het uiterlijk is goed. Monteren een fluitje van een cent (Fabia 1)

De sleutelhoezen zien er gelikt uit. De passing van de sleutelbaard was bij mij goed, hoewel ik van @turboturbo heb vernomen dat daar de passing niet optimaal tot niet bruikbaar was.

De sigaretten aanstekerplug verlengdoos doet wat ie moet doen.

Het spiegeltje is inmiddels verhuisd naar de garage, daar kan ik hem beter gebruiken dan in de auto.
Was bedoeld als extra spiegel voor de passagiersstoel maar geeft door het speciaal gevormde glas alleen een blik in het achterste compartiment van de auto op de achterbank.
Hangt nu dus in de garage, kan ik in ieder geval eerst even kijken of de Pool niet achter mijn voeten ligt voor ik naar achteren stap.

Het schaartje voor de haren mijn eigen gok is eentje van de kwaliteit, Echt niet over naar huis schrijven. Kost geen drol, maar stelt ook niks voor.

Ondertussen ook nog een vervanging geregeld voor een complete sleutel met RF deel en chip, omdat ik dacht dat de chip verloren was na breuk van het glazen buisje,
RF deel doet het perfect, na inleren op de juiste manier zoals ooit door @Monteurtje beschreven.

Nog onderweg een Vgate V450 scanner, puur om op spelende wijze de ingewanden van de electonica in de auto eens met een bezoek te vereren.
 
Laatst bewerkt:

skodasuperb94

Forumguru
Ik hoop dat de maat een beetje klopt bij ome ali vandaan.

ei0due.jpg
 

Japanese Power

Donateur
Ik hoop dat de maat een beetje klopt bij ome ali vandaan.
Ben benieuwd of de bedrukking een beetje overheen komt met het plaatje qua afmetingen. Paar x eerder wat shirts besteld daar maar de print was een stuk kleiner en bovendien na een paar x wassen was de bedrukking al heel erg in kwaliteit achteruit gegaan. Keep me posted!
 

Japanese Power

Donateur
Tip: vóór de eerste keer dat je ze draagt met een (heet) strijkijzer op een (schoon) papier de opdruk 'aandrukken', dan houdt het langer.
Ik heb 3 jaar in een textiel zeefdrukkerij gewerkt, plastisol, gewone inkt, puf en transfer maar nog nooit zulke kwalitatief slechte opdruk gezien van zowel met inkt als via transfers van wat ik van Ali binnenkreeg.

Ik heb ook diverse sets wielerkleding via Ali gekocht en die blijft weer perfect. Maar goed. Blijft een gok en terugsturen wordt lastig...
 

Hakar

Donateur
Vandaag moeten constateren dat mijn scanner die ik via ome Ali had besteld is terug gestuurd naar het land van herkomst.
Zending is totaal niet aangeboden geweest, en navraag leerde dat aan de hand van de verzendcode en of opgedrukte gegevens niet kon worden opgemaakt waar het pakket naar toe moest worden gestuurd.
Tante Pos heeft het daarom op het vliegtuig gezet, en het is vanochtend (bij ons nacht) weer in Singapore aangekomen.

Balen, maar hoop op goede communicatie met afzender.
 

Horkje

Forumguru
Maar wie weet welke post je nooit hebt ontvangen..... maar wat niet weet wat niet deerd (of is het deert?).

De kerstkaart van die verre oudtante die je nooit hebt ontvangen en je dus nooit hebt kunnen beantwoorden waardoor je nu onterfd bent.

Of die Duitse loterij die je had gewonnen maar nooit hebt geclaimed :deuk:
 
Bovenaan Onderaan