Het grote AliExpress forum

HarrieSkoda

Forumguru

Stel je niet teveel voor mij deze bekleding spateltjes.

Slecht afgewerkt aan de zijkanten waardoor deze wel eens in de (zachte) bekleding willen blijven hangen, met lelijke haaltjes tot gevolg.

Heb deze (helaas) ook besteld, maar vlug daarna de 'betere' set besteld.

Die is overigens perfect!!

EDIT: deze dus
http://s.aliexpress.com/vuIfM3IB
 

Hakar

Donateur
Potverdikke @HarrieSkoda wat zijn die duur!

Maar bedankt voor je tip.
Ik wacht even af hoe deze uitpakken.
Ben groot gebracht, en deels opgevoed door een boer.
Man kon alles, maar wist nou niet welk gereedschap waar voor was.
Tenminste als het niet direct met vee of landbouw te makken had.
Volgens hem kon je met een schroevendraaier beitelen, en een nijptang ook als waterpomptang gebruiken. (al was het niet op de waterslang, dat had hij gauw door)

Zo heb ik me ook jaren gered, net als mensen hier op het forum.
Ik heb de plaatjes voorbij zien komen waarin met behulp van een oud hemd geprobeerd werd om beschadigingen door gebruik van bijvoorbeeld een schroevendraaier te voorkomen.

Bestel ik eens iets wat er op lijkt, omdat vrouwlief graag een poosje zonder littekens van een schroevendraaier in deze auto wil rijden, boor jij het de grond in omdat het niet goed afgewerkt zou zijn.... ;)
 

Hakar

Donateur
Juust dat bedoel ik maar.

De zijwindschermpjes die ik van Superskoda heb gekocht, was er ook eentje die mogelijk net te vroeg uit de gietmal is gekomen, en had een klein scherp flubbertje.
Hoor je me verder niet over, waterproof schuurpapier korreltje 460 één keer strijken weg flubbertje.
 

Spector

Forumguru
zitten 2 3M plakstrips aan de binnenkant waarmee je ze bevestigd. Verder klemmen ze eromheen, door deze combinatie blijven ze tot nu toe goed zitten.
 

Nick2203

Forumguru
Als er scherpe hoekjesaan zitten kun je die toch weg of glad vijlen?

In mijn jeugd had ik een vriend waarbij ze dat ook als uitgangspunt hadden... elke keer als pa zijn hoofd in de caravan stootte dan kwam de vijl uit de kast.

Je kunt je misschien een beeld vormen hoe dat er na 10 jaar ongeveer uitzag ... echt alles had de vijl al wel eens gezien :banghead:
 

Hakar

Donateur
Vandaag dit maar gekocht, want mijn spateltjes zijn in het land van bestemming aangekomen.
Stel je voor dat er scherpe randjes aanzitten, kan ik die voor gebruik weg vijlen.
Kosten? Bijna net zo veel als het setje spatels :sterretjes:

1_X-_Rvs-_Professionele-_Nagelvijl-_Buffer-_Dubbelzijdig-_Slijpen-_Staaf.jpg
 

Horkje

Forumguru
Kosten? Bijna net zo veel als het setje spatels :sterretjes:

1_X-_Rvs-_Professionele-_Nagelvijl-_Buffer-_Dubbelzijdig-_Slijpen-_Staaf.jpg

Dat soort zaken zou ik dan van mijn vrouw “lenen”. Maar goed, als ze daar dan weer achter komt, is het het ook niet waard.

Qua spatels vind ik de plastic bandenwippers van de Hema trouwens ook best ok (wel minder uitgebreid).
 
Bovenaan Onderaan