Het grote AliExpress forum

skodasuperb94

Forumguru
ah, oke. Dus chinees rvs is geen roestvrij staal... Dank voor de tip :thumbsup:
Het ventiel bestaat uit koper en rubber, de ventiel dopjes zijn van een niet nader te noemen pisbakken legering.
Deze twee, koper en dopjes reageren met elkaar, en zoals corné aangeeft rot dat vast.
Beste is gewoon een kunststof dopje er op, gaat zeker nooit vast zitten.

Dus chinees rvs is geen roestvrij staal

Rvs = roestvast staal ;)
 

Rallye

Forumguru
Ja, maar die kon ik zo snel niet vinden @HarrieSkoda :D

Dank @Rallye, maar die past niet in de mijne. Althans, past waarschijnlijk wel maar ik heb niets aan die uitsparing. Bij mij zit er geen klepje voor de koeling in de armsteun.

Wel deze aangeschaft (gewoon omdat het kan) en nog een setje in het zwart...
De box (via @Bakkertje) zou ook onderweg moeten zijn... Bekijk bijlage 64775

Grappig inderdaad dat een RS, toch niet de goedkoopste versie, geen gekoelde Jumbobox heeft, terwijl dat wel mogelijk is. Jammer dus ook van dat gat. Aan de andere kant, ook met gat scheelt het bakje me een hoop geworstel met snoeren die ik niet vaak gebruik, maar waarvan het toch handig is dat ze in de armsteun liggen. De meestgebruikte liggen nu bovenop.
 

Spector

Forumguru
Grappig inderdaad dat een RS, toch niet de goedkoopste versie, geen gekoelde Jumbobox heeft, terwijl dat wel mogelijk is. Jammer dus ook van dat gat. Aan de andere kant, ook met gat scheelt het bakje me een hoop geworstel met snoeren die ik niet vaak gebruik, maar waarvan het toch handig is dat ze in de armsteun liggen. De meestgebruikte liggen nu bovenop.

De vorige had het inderdaad wel, heb het alleen nooit als "koelbox" gebruikt. Lag/ligt inderdaad vol met een aantal oplaad snoeren en een splitter voor meerdere 12v en usb aansluitingen. Ik vind het gat daarom ook een beetje storend, maar zou het misschien ook voor een pen kunnen gebruiken wat @HarrieSkoda al opperde.
 

Rallye

Forumguru
Volgens mij had mijn O2 inderdaad ook een gekoelde Jumbobox. Nooit gebruikt omdat het niet echt iets toevoegt - het is geen koelkast. Toch voelt het (met terugwerkende kracht) als een achteruitgang. Een beetje net als het onthouden van de instellingen van de auto per sleutel. In de O2 PFL niet, in de O2 FL wel, in de O3 PFL niet en in de O3 FL weer wel.
 

Spector

Forumguru
Ik heb een stapje overgeslagen, van een O2 FL naar een O3 FL, dus voor mij alleen maar vooruitgang :cheer:
 

Rallye

Forumguru
Ik zou het (op dit gebied) omschrijven als stilstand (instellingen via de sleutel), resp. achteruitgang (geen gekoelde Jumbobox), maar wil je idylle niet verstoren;)
 

Spector

Forumguru
De instellingen van de sleutel(s) worden bij mij wel onthouden ( 3 sleutels = 3 gebruikers + 1x gast ), mijn vorige RS had geen Kessy dus voor mij is dat uberhaupt al een vooruitgang. Dan neem ik een niet gekoelde Jumbobox wel op de koop toe.
 

Rofffel

Forumguru
Ik heb zojuist een iets hogere kwaliteit LED mistlampen van Aliexpress erin gezet:
http://s.aliexpress.com/zMF3QRRn?fromSns=Kopiëren

De 5000k is een perfecte match met af-fabriek.
De koelvinnen pastten net door de uitsparing in de bumper maar het is mij in 20min gelukt, in het donker..

Echt een waardevolle aanvulling!
Mistlampen aan:
360.jpg

Mistlampen uit (kleurtemperatuur nagenoeg hetzelfde):
360.jpg

Vooraanzicht:
360.jpg
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Best wel geïnteresseerd in deze LED verlichting. Eerder ook al aangegeven dat ik ze best wel zou willen bestellen, maar ben enorm bang voor montage (waar ik ook al verschillende berichten over heb gelezen), plus het feit dat ik geen strooilicht voor overige weggebruikers wil veroorzaken.

Als ik ze voor de DRL wil bestellen (H15), ben ik wel genoodzaakt om een setje met 'geïntegreerde' stekker te nemen, aangezien je de lampen als het ware in de contacten contact draait.

Blijft lastig..
 

Rofffel

Forumguru
Ik zie absoluut niet in welke beren jij op de weg gooit :tongue:
Ze passen perfect. Geintegreerde stekker? Het is een h8 stekker.
 

EdK

Forumguru
Ik zie absoluut niet in welke beren jij op de weg gooit
Dat zijn geen beren hoor, dat heet het linkerhanden syndroom !
Dat begint met ik kan het niet want ik heb linkerhanden in de hoop dat anderen het dan uitvoeren !
En niet gewoon ff proberen of je het wel kan, of vanwege dat syndroom er geheel niet aan beginnen en lekker standaard houden...:pieker::pardon:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik zie absoluut niet in welke beren jij op de weg gooit :tongue:
Ze passen perfect. Geintegreerde stekker? Het is een h8 stekker.

Als je wat meer berichten over de montage van zulke LED lampen hebt gelezen, zul je begrijpen wat ik bedoel. Soms moet het ijzertje, waarin de lamp wordt geklemd, aangepast worden.

Dat jij dit niet hebt hoeven doen is best uitzonderlijk en mag je geluk mee hebben.

Kijk maar eens naar een H15 lamp, dan zul je begrijpen wat ik bedoel met 'geïntegreerde stekker'. Het is in ieder geval anders als bij elke andere lamp.

Dat zijn geen beren hoor, dat heet het linkerhanden syndroom !
Dat begint met ik kan het niet want ik heb linkerhanden in de hoop dat anderen het dan uitvoeren !
En niet gewoon ff proberen of je het wel kan, of vanwege dat syndroom er geheel niet aan beginnen en lekker standaard houden...:pieker::pardon:

Wat een onzin zeg.. Ik kan wel zeggen dat ik van een uitdaging houd. Maar volgens mij lees je over het tweede gedeelte van mijn post heen, dat ik het belangrijk vind om geen tegenliggers te verblinden.

Wees blij dat mensen daar bij stil staan. Er zijn genoeg lui die een setje xenon monteren die de maan aanstralen.

Ik doe niet aan impulsieve aankopen. Ik denk graag na voordat ik het aanschaf. Volgens mij heeft dat niets met linkerhanden te maken, en ik hoop er al helemaal niet op dat anderen dit voor me zouden willen doen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Je reageert toch op een reactie die aan mij is gericht. Heeft niks met een kastje te maken.

Ontopic 'Het grote AliExpress forum'!
 

Rofffel

Forumguru
Ik heb dan blijkbaar geluk :tongue:
Als je h8 fitting besteld, krijg je toch h8?
Het geluk wat ik heb gehad is dat de koeleenheid (het rondje blokje aan koelvinnen) precies in de uitsparing valt.
Over verblinden kan ik niet spreken want ik gebruik mijn mistlampen voor toch niet.
De bochtverlichting wel maar heb deze eigenlijk ook niet nodig.
Voor degene met xenon is dit dus een ideale lampvervanger om de kleur te matchen ;)
 

dimi74

Banned
Roffel, bedankt voor de tip . Zal ze van de week meteen bestellen vind die gelige mistlampen in combinatie met de Xenon geen pan.
 
Bovenaan Onderaan