Het grote AliExpress forum

Skodako

Senior Member
Enkele weken geleden een chroom pedalen set besteld voor de F3 en drie pedalen reeds gemonteerd. :thumbsup:
 

Skodako

Senior Member
IMG_0879.jpg
 

Skodako

Senior Member
Ik kwam dit product tegen bij ome Ali.
Het orginele product is wel heel dik aan de prijs en deze kost € 68
IMG_0957_1.jpg

IMG_0958_1.jpg

Ik ga hem binnenkort testen luitjes:thumbsup:
 

Bakkertje

Forumguru
Recent zijn we weer terug overgestapt van Telfort (glasvezel) naar Ziggo.. Aangezien we daar een jaar lang gratis movies en series XL krijgen (dus ook de HBO series) heb ik mezelf eens verdiept in de Android TV box-en.. Het idee is om deze op de slaapkamer aan de TV te koppelen en dan daar de horizon GO app op te draaien. Daarmee kan ik dan zowel TV (terug) kijken als series.. Wat vooronderzoek leert dat de Horizon App niet op alle Android TV boxen draait..

Het is uiteindelijk onderstaande geworden:
https://nl.aliexpress.com/item/Hot-...I/32794079231.html?spm=2114.010208.0.0.fMupMg

(ik heb gewoon de 1GB variant met 8GB Rom besteld, maar wel met remote keyboard..)

En nee, het is me niet om de Kobi mogelijkheden te doen. Het ding zou ook airplay ondersteunen wat dan op zich ook wel grappig is.
Zodra die binnen is zal ik mijn ervaringen delen..

Tussen alle meuk door (spinners, screenprotectors etc) was het wel effe geleden dat ik iets dergelijks besteld heb, dus de wit-oranje bus wordt weer even scherp in de gaten gehouden ...
 
Laatst bewerkt:

Me Zelf

Forumguru
Dat ziet er interessant uit! Ik ben benieuwd naar je ervaringen hiermee, voor mij zou het oplossing voor in de slaapkamer kunnen zijn (geen coax-aansluiting daar). Wat is het nut van dat losse toetsenbord?
 

Skodako

Senior Member
Ik heb sinds kort mijn 2e kodi boxje via ali met de nieuwste chipset S912, android 6.1, 3gb intern geheugen en aangesloten via wifi.
Dit werkt in ieder geval erg leuk voor films, series, sport etc
Hier in NL willen ze 2 of 3x het bedrag voor zo'n kastje:deuk:
 

Handige Harry

Forumguru
Ik heb sinds kort mijn 2e kodi boxje via ali met de nieuwste chipset S912, android 6.1, 3gb intern geheugen en aangesloten via wifi.
Dit werkt in ieder geval erg leuk voor films, series, sport etc
Hier in NL willen ze 2 of 3x het bedrag voor zo'n kastje:deuk:

Heb je een linkje?
 

Bakkertje

Forumguru
Wat is het nut van dat losse toetsenbord?

Het toetsenbord heeft een touchpad waarmee je een muispointer kunt bedienen. De Horizon GO app is gemaakt voor touchbediending en dat werkt niet zo lekker op de TV in de slaapkamer. Het geeft vette vingers op het scherm en er gebeurd niets :deuk:

De meegeleverde afstandsbediening is prima voor de standaard TV box dingen maar schiet daarin net te kort. Overigens kost zo'n toetsenbordje iets van 9 euro, dus daar hoe je het niet voor te laten.
Mijn bestelling is inmiddels in NL, dus die verwacht ik ieder moment ..
 

Rallye

Forumguru
Mij bevalt de samenwerking tussen de Ziggo Go-app (en de Netflix-app) en de Google Chromecast (vanaf telefoon of iPad) goed voor de TV boven, die geen digitale tuner heeft. Geen toetsenbord nodig etc., kost €38,- Vanwaar die "omweg" via zo'n Kodi-box? Of wil je er meer mee doen (films vanaf de NAS o.i.d.)?
 

Bakkertje

Forumguru
Dat lijkt me op zich ook een mooie oplossing @Rallye. Het nadeel van de Chromecast vind ik dat je je mobiele apparaat erbij nodig hebt, dan kan ik toch net zo goed daarop kijken?
En inderdaad, met een TV box kun je ook films vanaf je NAS afspelen. Je kunt ook Kodi gebruiken voor minder legale manieren om content te kijken. (maar dat is in ieder geval niet mijn motivatie)

Overigens kun je met de Android TV oplossing ook casten als je wilt
 
Bovenaan Onderaan