Het grote AliExpress forum

error404

Senior Member
@Taffy Ja, was zoiets 80 - 90 oid stond 'used car mats' op het label :D
@andrehj Klopt ik had de rubberen matjes incl console mat van skoda maar dan waren hele stukken tapijt zichtbaar.
Deze bedekken echt alles, en dat is met twee niets ontziende kleuters reuze handig ;)
Setje rubber van skoda is iets van 50 euro, dit is duurder, minder mooi, maar hele goede bescherming. Handig met kleine kids anders is het matje op de console voldoende. Ik voel me zo'n zeikerd als ik ze continu moet waarschuwen "pas op de auto" nu kunnen ze er zelf in klauteren en een plekje zoeken zonder dat ik me zorgen hoeft te maken
 

Rallye

Forumguru
En ook dat maakt niets uit. De Douane weet heus wel dat ze zich niets moeten aantrekken van wat er als aangegeven inhoud op het pakje staat. Je hebt gewoon pech als jouw pakje eruitgepikt wordt.....
 

B.Stuurder

Forumguru
Citaat: Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.
 

Handige Harry

Forumguru
Citaat: Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.

Dan is alles nog steeds hetzelfde gebleven
 

Level42

Forumguru
Wat eigenlijk heel raar is want het is al jaaaaaren dit bedrag.....en alles wordt over algemeen toch duurder.....zouden ze dit ook wel eens een beetje mogen verhogen.....maar ja....dat kost ze weer geld hè
 

Level42

Forumguru
Heeft er iemand goede ervaringen met een (Ali) bandenspanningsmeter ? Liefst digitaal....leest makkelijker af....
 

Ridley

Forumguru
Heb een digitale gekocht bij de plaatselijke automaterialenhandelaar. Werkt perfect en kostte 7 euro geloof ik.

Is overigens een bandenspanninsmeter en profieldieptemeter in 1.
 

Level42

Forumguru
Thanks !

Ik heb deze besteld, toch maar via Ali:

https://www.aliexpress.com/item/Car...lgo_pvid=f2e60122-c77d-4ead-ad89-124982dc2527

Is exact hetzelfde als de Goodyear die Conrad voor 15 Euro verkoopt:
https://www.conrad.nl/nl/goodyear-7...tos-vrachtwagens-motorfietsen-etc-556414.html

was dus weer geen lastige keuze.. nu voor nog geen 3,50........


...en kwam ook nog eens goed uit de Consumententest:

https://www.consumentenbond.nl/autoband/elektronische-bandenspanningsmeter
 

kansberg

Forumguru
Zojuist wrap folie besteld. Niet voor de Superb, maar voor de Hobby. De deurtjes in de toiletruimte hebben een vreemde bruine kleur (wie dat ooit bedacht heeft?) en deze gaan we keurig in het wit wrappen zodat het één wit geheel wordt. Er komt een nieuwe witte toiletzitting in en de 'douchebak' gaan we gedeeltelijk wrappen, de vloer bestaat uit noppen en lijkt onmogelijk te doen. Ook zit er een 'notenhouten' bies over de wasbakunit wat er niet uit ziet en hier komt een chromen strip op. Ook de knopjes op de deurtjes hebben dit notenhouten motief en deze vervangen we door exemplaren van geborsteld aluminium.

Ik heb al even snel een indruk gemaakt zoals het moet worden:

Hobby LVB 22.jpg
 
Bovenaan Onderaan