Het Extreme Fabia-1 topic

Ronnie

Forumguru
Zo te zien is er een deel van een andere bumper overheen gelijmd, dit kun je zien aan de naad net onder de bovenkant van de bumper. Hij heeft het wel netjes gedaan, de carosserielijn op de zijkant van de auto loopt zo ook mooi door....
 

darkprojectx

Forumguru
even een midrange offtopic vraagje, heeft iemand een foto van een vrs combi achterbumper?

beetje meer ontopic, extreme fabia, zelf vind ik hem niet zo mooi, maar de dames vind ik wel mooi

s5006203.jpg


dsc_0014.jpg


dsc_3711.jpg


dsc_3801.jpg


helaas geen fotos van binnenin..
 

Ted

Forumguru
Het valt mij op de Tsjechen gelukkig nog van levendige kleuren houden. In NL is vaak zwart of andere saaie tinten!
 

Glenn

Actief lid
Na deze foto’s te zien krijg ik weer zin om naar een meeting daar te rijden met skoda home
 

turboturbo

Forumguru
Smaak is persoonlijk, maar die spiegels vind ik af-schu-we-lijk... De rest is wel aardig, zelfs de velgen zijn net niet al te schreeuwerig (of 'fout')

Echter, als ik die onder mijn fabia zou schroeven, neemt niemand me meer serieus...:smirk:
 

leslee

Forumguru
@glenn: ja heb ze gevonden, maar ik denk dat ik toch voor de zw1 ga.

@turboturbo: smaak is inderdaad persoonlijk. maar hoezo nemen mensen je niet serieus als je deze velgen eronder zet dan??
 

Glenn

Actief lid
ik denk dat ik het snap :)


die velgen zouden niet mooi zijn onder een niet verlaagde fabia

ja zw1 zijn ook zeker goed
 

turboturbo

Forumguru
hoezo nemen mensen je niet serieus als je deze velgen eronder zet dan??
Met zulke velgen / setup kan je natuurlijk niet met een 1200cc-tje aankomen. Dan moet je wel minimaal een 2.0 erin hebben liggen, vind ik, met liefst een imposant geluidje (maar niet zo'n domme uitlaat)
Persoonlijk kan ik er altijd wel om grinniken, van die wanne-be GTI-tjes. Heb je dan geen snelle jongen onder de kap liggen, dan.... ja... neem ik het niet echt serieus.
Bestaat er een RS versie van de Fabia?

-edit- Ja dus.... een diesel...... :ahum: (the fuel of the devil !! :tongue: )

skoda_fabia_rs_2003_02_s.jpg



Goed, deze gaat minimaal 2 x zo hard als die van mij, dat weet ik wel :blush:
 
Bovenaan Onderaan