Help mij met mijn keuze!

Welke setup zou jij kiezen?

  • Setup 1

    Stemmen: 28 54,9%
  • Setup 2

    Stemmen: 11 21,6%
  • Setup 3

    Stemmen: 12 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    51

MaXt0r

Actief lid
Vandaag contact gehad met de LM om een nieuwe offerte te maken. De 1.4 is een stuk goedkoper geworden in de lease vergeleken met augustus 2013. Dit komt doordat de restwaarde nu hoger is (dit wist de LM mij te vertellen. Het scheelt toch best veel +/- 50€ per maand!

Eindelijk heb ik de knoop kunnen doorhakken :) De 1.4 zonder pano heeft het gewonnen van de 1.2 met pano dak! Verder waren die opties bij beiden auto's identiek. De maandbedragen waren op 0,50 € cent gelijk.

Auto is een Octavia Combi Eleg Bussline 1.4 DSG met de volgende opties:
  • DAB
  • Sunset
  • Metallic lak (metal grey)
  • Dynamic pakket
  • Reservewiel
  • Achterklep sierstrip
Ik hou nog een paar euro over van mijn lease budget. Hiervoor neem ik de volgende accessoires:
  • Kofferbakmat rubber
  • Mattenset rubber
  • Achterbumperbeschermstrip aluminium
De proefrit heeft mij de doorslag gegeven! Nooit een pano gehad dus missen kan ik het gelukkig niet :tongue:
 

Herman Janssens

Senior Member
Yep, mooie configuratie en zalig om mee te rijden. Proficiat.
Was vroeger een Saab-rijder. Vind heel wat van de Saab-elementen in de OC3 terug en hij is nog veel beter uitgerust dan mijn 9.3 hatchback uit 2006.
 

MaXt0r

Actief lid
Yep, mooie configuratie en zalig om mee te rijden. Proficiat.
Was vroeger een Saab-rijder. Vind heel wat van de Saab-elementen in de OC3 terug en hij is nog veel beter uitgerust dan mijn 9.3 hatchback uit 2006.

Helaas kon ik de schakelpaddles niet meer kiezen door het Dynamic pakket. Anders had ik die optie zeker gekozen.

Idd super mooie en fijne auto.
 
Bovenaan Onderaan