Help mij met mijn keuze!

Welke setup zou jij kiezen?

  • Setup 1

    Stemmen: 28 54,9%
  • Setup 2

    Stemmen: 11 21,6%
  • Setup 3

    Stemmen: 12 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    51

Canon-Eye

Forumguru
Setup 2 - ik heb helemaal niks met open daken (en al helemaal niet met zo'n zwaartepuntverhogend glaspaneel).
En dan een beetje uitgesproken kleur en nooit een grijs-variant - Raceblue vind ik erg fraai, maar de rode kleuren doen het m.i. ook heel goed.
 

MaXt0r

Actief lid
Setup 2 - ik heb helemaal niks met open daken (en al helemaal niet met zo'n zwaartepuntverhogend glaspaneel).
En dan een beetje uitgesproken kleur en nooit een grijs-variant - Raceblue vind ik erg fraai, maar de rode kleuren doen het m.i. ook heel goed.

Bedankt voor je reactie! Dus toch velgen boven het dak. AAAAAAAAAAAHHHH ik maak het me er zelf niet makkelijker op :) haha.
 

D_R1978

Senior Member
Tja, tja. Keuze stress :)

Ik zou juist wel het dak kiezen boven de velgen. Heb zelf wel 18", maar vooral omdat dit de levertijd in positieve zin beinvloedde. Heb het pano dak wel ook gekozen vanwege het feit dat ik twee kleine kinderen heb en hoopte dat ze daardoor het reizen in de auto wat leuker zouden vinden.
 

Thorgal

Forumguru
Setup 1, zie ook mijn signature :D
Zowel panoramisch dak als dynamic pakket bevallen mij zeer goed.

Oh ja, kleur zou ik niet kunnen zeggen. Keuze voor mij was makkelijk omdat metal grey nog niet beschikbaar was.. Ben wel heel blij met race blue
 

VWim

Forumguru
Race blue.

Alternatief; zilvergrijs (officiële naam weet ik niet) of rood

Metal Grey zou ik nooit nemen, een Octavia gaat al op in de meute op de snelweg, zeker met al die 14% bijtellers straks. In het donker grijs gaat hij echt op in de massa tussen al die grijze golfjes, megane's en focussen, 3-series en noem ze allemaal maar op.

Ten aanzien van je velgen, ik verwacht dat 18 inch onevenredig veel duurder is in de lease. Dan zou ik liever een panoramisch dak en goede stoelen hebben dan wielen met een diameter van 2,5 centimeter meer.
 

Noord26

Forumguru
Ik heb een aantal dagen een andere SuperB als leenauto mee gekregen, maar wat ik het meeste miste was juist het panoramische dak. Daardoor lijkt de auto nog veel ruimer door al die lichtinval. Sommige andere dingen miste ik ook wel stevig (zoals xenon met AFS), maar het pano-dak was het enige waarvan ik juist niet had verwacht het te missen.

Velgen kun je achteraf nog gemakkelijk wisselen. Hebben vaak leuke deals bij de dealer. Een dak kun je achteraf niet meer laten monteren.
 

MaXt0r

Actief lid
Tja, tja. Keuze stress :)

Ik zou juist wel het dak kiezen boven de velgen. Heb zelf wel 18", maar vooral omdat dit de levertijd in positieve zin beinvloedde. Heb het pano dak wel ook gekozen vanwege het feit dat ik twee kleine kinderen heb en hoopte dat ze daardoor het reizen in de auto wat leuker zouden vinden.

Okay de kogel is door de kerk :) Setup 1 in Racing Blue. Mijn collega heeft er ook een pano dak in en ik moet zeggen dat het erg mooi is. Onze kleine slaapt waarschijnlijk meer in de auto dan dat hij naar buiten kijkt haha!

Setup 1, zie ook mijn signature :D
Zowel panoramisch dak als dynamic pakket bevallen mij zeer goed.

Oh ja, kleur zou ik niet kunnen zeggen. Keuze voor mij was makkelijk omdat metal grey nog niet beschikbaar was.. Ben wel heel blij met race blue

Hoe zitten de stoelen van het dynamic pakket? Metal Grey is nog steeds niet in real life te zien ben ik achter gekomen. Dus dan ook voor mij maar Racing Blue. Heb jij toevallig een foto van je auto met de 17" er onder? Heb er nog geen foto van gezien namelijk.

Race blue.

Alternatief; zilvergrijs (officiële naam weet ik niet) of rood

Metal Grey zou ik nooit nemen, een Octavia gaat al op in de meute op de snelweg, zeker met al die 14% bijtellers straks. In het donker grijs gaat hij echt op in de massa tussen al die grijze golfjes, megane's en focussen, 3-series en noem ze allemaal maar op.

Ten aanzien van je velgen, ik verwacht dat 18 inch onevenredig veel duurder is in de lease. Dan zou ik liever een panoramisch dak en goede stoelen hebben dan wielen met een diameter van 2,5 centimeter meer.

Heb je idd gelijk aan. Er rijden al veel auto's met deze kleuren. Om van 17" naar 18" te gaan kost mij 14€ per maand incl winterbanden. Dat is dan setup 1 incl 18". Zit ik 11,50 buiten het budget. Weet niet of ik dat per maand wil betalen. Wel is het mogelijk om dit weer op te geven bij de belastingdienst ;)



Iedereen erg bedankt voor jullie reacties
 

MaXt0r

Actief lid
Ik heb een aantal dagen een andere SuperB als leenauto mee gekregen, maar wat ik het meeste miste was juist het panoramische dak. Daardoor lijkt de auto nog veel ruimer door al die lichtinval. Sommige andere dingen miste ik ook wel stevig (zoals xenon met AFS), maar het pano-dak was het enige waarvan ik juist niet had verwacht het te missen.

Velgen kun je achteraf nog gemakkelijk wisselen. Hebben vaak leuke deals bij de dealer. Een dak kun je achteraf niet meer laten monteren.

Heb al een deal kunnen maken om er een trekhaak onder te krijgen met een klein bijbetaling. Denk niet dat ik er ook nog een set velgen bij kan praten :)
 

Thorgal

Forumguru
De stoelen van het dynamic pakket zitten (voor mij) erg goed, lekker steun aan de lenden
Ik heb trouwens 18" golus velgen dus de 17" kan ik je niet op een foto tonen
Ga zelf nog voor verlaging maar die doe ik buiten lease om (a meer vertrouwen in @Antera en b je betaalt het toch helemaal zelf dus dan liever voor de helft)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Klaasje

Forumguru
Setup 1, spiegelkappen en/of chroomstrip bij superskoda zelf kopen en dan meteen de zwarte rand om de grill ipv chroom
 

MaXt0r

Actief lid
Setup 1, spiegelkappen en/of chroomstrip bij superskoda zelf kopen en dan meteen de zwarte rand om de grill ipv chroom

Ik weet niet of het mooi is om zwarte spiegelkappen te hebben met de standaard 17 inch velgen. Dan moet je er ook zwarte velgen onder hebben zitten. Is superskoda een webshop?
 

Klaasje

Forumguru
Ik weet niet of het mooi is om zwarte spiegelkappen te hebben met de standaard 17 inch velgen. Dan moet je er ook zwarte velgen onder hebben zitten. Is superskoda een webshop?
Superskoda is een tjechische webshop

Speciale tuning voor Skoda, zeer snelle levertijd en betrouwbaar.
Bestel er al ruim 8 jaar. Nog nooit problemen gehad
Kijk er gerust rond
Verder heb je ook nog Milotec.de
 

MaXt0r

Actief lid
Superskoda is een tjechische webshop

Speciale tuning voor Skoda, zeer snelle levertijd en betrouwbaar.
Bestel er al ruim 8 jaar. Nog nooit problemen gehad
Kijk er gerust rond
Verder heb je ook nog Milotec.de

Bedankt man. Ga er eens een kijkje nemen.
 

Canon-Eye

Forumguru
een Octavia gaat al op in de meute op de snelweg, zeker met al die 14% bijtellers straks
Geintje zeker (of geen statistiek in het pakket, dat kan natuurlijk ook)?
Die 1000 extra gaan op zoveel miljoen auto's het verschil toch niet maken, lijkt me... :)
 
Bovenaan Onderaan