HarrieSkoda - Neefje van de vRS: Seat Ibiza FR

HarrieSkoda

Forumguru
Zo, de eerste echte grote beurt voor de Ibiza, sinds dat wij hem in bezit hebben, is een feit.

En wel een Longlife beurt, wat inhoudt;
- Volledige inspectie van de auto
- Oliewissel Castrol 5W30 met filter
- Vervangen bougies 3 cil.
- Remvloeistofservice

Dit alles volgens de VAG voorschriften. Geeft een goed gevoel om de auto even helemaal doorgelicht te hebben voor de winter gaat beginnen. Geen opmerkingen, dus dat geeft ons tevens een extra bevestiging dat we een goede auto hebben aangekocht, alhoewel we het daar al over eens waren geworden.

1k0.jpg


1k0.jpg


Ik kon hem natuurlijk niet op beurt sturen zonder dat de motorruimte er weer picobello uit zou zien, @EdK kan zijn boterham er weer op komen eten (jaja, hij blijft hangen hé :D ).

1k0.jpg


Heb nog even getwijfeld welke ik mee zou nemen, maar er was helaas geen keuze....

1k0.jpg


In bestelling staan momenteel;
- Bosch carbon interieurfilter
- Bosch luchtfilter
- Bosch Aerotwin ruitenwisserset
- Bosch Aerotwin achterruitenwisser

Die na ontvangst ook direct gemonteerd zullen worden.

Absoluut gecharmeerd van de Ibiza, de rijeigenschappen, het verbazingwekkende verbruik (zelfs bij langzaam rijdende file), de technische snufjes, en ga zo maar verder. Een absolute nummer 2 die je erbij moet hebben in ons geval, blij mee!

Ook hier verder heel erg weinig te melden, buiten het feit dat hier binnenkort ook de winterslofjes onder geprobeerd zullen worden. Downgrade van 18 naar 15 inch, maar beter voor in de winter.
 

EdK

Forumguru
@EdK kan zijn boterham er weer op komen eten (jaja, hij blijft hangen hé :D ).
Ehhh kun je die plastic plaat ff verwijderen, wil nu ff 2 eitjes bakken op dat blok.....
Maar tsja onder mijn motorkap ziet het er efkes minder schoon uit hoor...
Me motorfietsen blonken je altijd ook tegemoet, maar sinds ik koekblikken op 4 wielen rij...........
Die motorkap is niet voor niets gemaakt....... die verdoezeld het vuil eronder....
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK veel leuker om eitjes te bakken zoals Topper Harley in “Hot Shots” :deuk:
31142628-7BED-4814-AA2A-ED1564C24D47.jpeg

De garage waar de ibiza om onderhoud gaat is precies ook wel deftig onderhouden, zal wel iedere avond kuiswerk zijn.
 
Bovenaan Onderaan