H7 halogeen vervangen voor LED

Jaldea

Nieuw lid
Vandaag toch weer een Halogeen H7 "Osram Cool Blue Intens" stuk na 1 jaar na installatie (rijd vrij veel maar toch jammer van die 40 euro), en toch maar de overweging genomen om ook de H7 LEDS te halen die hier al veel besproken worden.

Na al meerdere keren gezocht te hebben zijn dit de goedkoopste (van een degelijk merk) voor goed licht, en jaarlijks 30-60euro uitgeven aan halogeen is ook kansloos.

Telkens maar moeten zoeken of de 150% of toch de long life beter zijn voor meer licht, kleur is leuk, maar vooral de hoeveelheid licht, vind ik belangrijk.

Moet zeggen dat het toch lastig is, om bij iedereen te achterhalen welke problemen ze hebben op dit forum en met welke auto/type dat dan voorkomt.

Auto: Octavia 5E (3) 2015
zal foto maken voor en na installatie, met verdere beschrijving of voor mijn auto enkel de lampen voldoende zijn, zonder canbus of caps, is namelijk wel zo fijn voor de toekomst als mensen hier weer op in duiken.
 

1983jeroen

Forumguru
Ik ben nog steeds tevreden met de Osram LEDs.
Goed wit licht. Ze zijn wel rumoerig, maar dat hoor je eigenlijk alleen als de motor al uit staat
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad veel led-lampen hebben een ventilator om te koelen dus helemaal niet gek de opmerking over rumoerig zijn.
 

1983jeroen

Forumguru
Ja, die ventilator hoor je heel goed buiten de auto. Binnen dus alleen als de motor uit staat

Mijn vorige niet gekeurde LEDs hadden ook wel een ventilator, maar die was wel stiller
 

EdK

Forumguru
Ja luide en niet luide ventilatoren is al jaren een punt.
De tijd dat de PC alleen luchtkoeling had was dit hier ook een hekelpunt.
Sommige PC's bij aanzetten leken wel op te stijgen zo'n herrie maakte deze.
En er is toen een hele handel ontstaan in stille ventilatoren ( grote en kleine ) en werd het een sport om je PC zo stil mogelijk te krijgen.
Wel zo'n vaart zal het met de LED ventilatoren wel niet lopen, maar er zal gerust een fan te vinden zijn die past en stiller zal wezen voor als het geluid je stoort....
 
Bovenaan Onderaan