Groepsaankoop Tvs engineering/dsg-dokter?

Go2Je

Lid
Mijne heren,

Alvast een deel dat ik online mocht zetten.
Maandag word er door TVS een nieuw topic opgestart, met daarin de afspraken, en nog extra PDF's met de vermogenswinsten en dergelijk in.

Korting:
25% korting op alle auto’s van 2009 – heden.
10% korting op alle auto’s van voor 2009
 

Bijlagen

  • Prijslijst Combi pricing BETA Groupbuy Skoda forum.pdf
    372,5 KB · Weergaven: 140

RoyV1982

Forumguru
Vraag, moet je om hier aan deel te nemen op een bepaalde dag komen of kan je vrij een afspraak maken??

Ben op zich wel geinteresseerd..
 

EdK

Forumguru
Jammer dat ze de 1.0 TSI die in de Fabia zit niet in hun lijst staat !!??
Conculega's van TVS tunen deze motor zonder problemen...
 

Bakboord1

Forumguru
Niet dat ik interesse heb maar het valt me wel op dat er bij de 1.4 tsi 125pk ook dsg optimalisatie staat bij de Kodiaq terwijl die niet met dsg is geleverd. Daarmee prijzen ze zich m.i. uit de markt voor deze motor.
 

eriktv

Forumguru
@eriktv ik heb ook zo een schoemelbak, ik weet uit ervaring dat chippen een auto zuiniger maakt, word dit nog meer door de "aanpassing" van de schoemelsoftware?

Geen idee, ik heb slechts een paar honderd (niet representatieve) km gereden met de ontsjoemelde software.

Overigens, voor de geinteresseerden, twee weken terug even de auto voluit gereden: 0-100 7.0 sec i.p.v. 9.0 sec (fabrieksopgave) en GPS 228 km/h i.p.v. GPS 216 km/h. Maar bovenal rijdt het veel lekkerder en soepeler. En een tikje zuiniger, bij gewone rijstijl.
 

tvsengineering

Actief lid
Beste leden.

Hieronder de link naar de nieuwe topic betreft de groepsactie.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/t...ctie-2018-chiptuning-dsg-optimalisatie.35744/

Mochten jullie vragen hebben stel ze aub in de nieuwe topic.
Graag even antwoorden op de pol zodat we volgende week duidelijkheid hebben over het aantal aanmeldingen.
Hopelijk heb ik jullie hier voldoende mee geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Mischa Tribian
TVS Engineering/DSG dokter.
 
Bovenaan Onderaan