Groepsaankoop Tvs engineering/dsg-dokter?

Zijn er geintresseerden in een groepsaankoop voor chiptuning/DSG tuning bij TVS engineering / DSG dokter?

Ik heb reeds contact gehad met TVS en ze staan er wel voor open.

Prijzen of kortingen zijn er nog niet afgesproken...

Mvg Jeroen


Ik heb maandag een afspraak bij tvs voor dsg upgrade of helaas nieuwe koppelingsplaten dus korting altijd welkom
 

dimi74

Banned
Heb wel interesse om mijn 1.4 TSI te laten chippen. Helaas kan ik op de website geen waardes en eventuele prijzen vinden.
 

MaxN

Donateur
Heb wel interesse om mijn 1.4 TSI te laten chippen. Helaas kan ik op de website geen waardes en eventuele prijzen vinden.
Als je de data bekijkt bij de concurenten krijg je wel een indruk van de mogelijkheden.
Meestal komen die redelijk overeen.
Er zullen altijd kleine verschillen per auto zijn.
 

CDK

Forumguru
@Go2Je, Jeroen moet je niet eerst onderhandelen over de prijzen van de gangbare motoren en DSG bakken? Iedereen die nu “geïnteresseerd” zegt te zijn weet nu nog niet echt waar ze aan toe zijn. Nog een tip van mijn kant, maak een genummerde lijst met (potentiële) deelnemers, anders raak je wellicht het overzicht kwijt. In vorige groepsaankopen waren er namelijk soms zo maar 30 tot 50 deelnemers.

Greetz Corné
 

Go2Je

Lid
@Go2Je, Jeroen moet je niet eerst onderhandelen over de prijzen van de gangbare motoren en DSG bakken? Iedereen die nu “geïnteresseerd” zegt te zijn weet nu nog niet echt waar ze aan toe zijn. Nog een tip van mijn kant, maak een genummerde lijst met (potentiële) deelnemers, anders raak je wellicht het overzicht kwijt. In vorige groepsaankopen waren er namelijk soms zo maar 30 tot 50 deelnemers.

Greetz Corné
Was ik van plan, maar zit nog tot na weekend in buitenland,
Dat van die nummers is idd een goede tip
 

Rofffel

Forumguru
Hier ook interesse maar wel afhankelijk hoeveel de kosten daadwerkelijk worden.
 
Laatst bewerkt:

Nick2203

Forumguru
Ook interesse!

Bij de vorige actie had mijn beertje nog niet eens het embryonale stadium bereikt. Administratief waren we al "in verwachting", maar ... Door pogingen om de bevruchting uit te stellen door papa Pon, in de hoop dat hij het verlangen van de aanstaande moeder verder kon aanwakkeren, in combinatie met de uitzonderlijk lange "draagtijd" van de tjechische moederbeer duurde het uiteindelijk zo lang dat we nu pas van de mogelijkheid gebruik kunnen maken om wat "genetische aanpassingen" door te laten voeren ...

:tegek::tegek::tegek:
 
Laatst bewerkt:

Go2Je

Lid
Ook interesse!

Bij de vorige actie had mijn beertje nog niet eens het embryonale stadium bereikt. Administratief waren we al "in verwachting", maar ... Door pogingen om de bevruchting uit te stellen door papa Pon, in de hoop dat hij het verlangen van de aanstaande moeder verder kon aanwakkeren, in combinatie met de uitzonderlijk lange "draagtijd" van de tjechische moederbeer duurde het uiteindelijk zo lang dat we nu pas van de mogelijkheid gebruik kunnen maken om wat "genetische aanpassingen" door te laten voeren ...

:tegek::tegek::tegek:
prachtig
 
Hier ook interesse

Edit: gaat het alleen om Skoda's? Want heb misschien ook en Audi die gechiptuned wil worden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan