Groepsaankoop Tvs engineering/dsg-dokter?

Leonneke73

Actief lid
@CBreedijk : stage 1 is volgens mij alleen maximale koppel verhogen, stage 2 is ook schakelmomenten aanpassen en stage 3 volgens mij specifieke aanpassingen o.b.v. wensen.
En ik vind stage 2 prima. O.b.v. het gesprek wat je vooraf hebt stem je af wat je kiest. In mijn geval dus stage 2 omdat daarmee mijn wensen al ingevuld werden.
Maar op de site van VAG-Techniek staat het allemaal duidelijk uitgelegd.

@Nick2203 : € 824,- bij elkaar. En ook dat staat gewoon op de site. Geen extra gekregen en eerlijk gezegd ook niet om gevraagd.

Vond het gewoon heel relaxed gaan en als je daar aan het wachten bent dan hoor en zie je genoeg van hun benadering. Klanttevredenheid staat duidelijk voorop (hetgeen ik ook bij mijn eigen werkgever de mensen probeer bij te brengen dat de klant ons salaris betaald). Ook advisering betreft hetgeen zij verstandig achten en het is jouw beslissing om daar dan eventueel van af te willen wijken.

En verder speelt ook mee dat ze 10 km van mijn woonplaats af zitten. Dacht waarom ver iets gaan halen als ik het ook dichtbij kan krijgen/kopen.
Heb nu een hele fijne goed rijdbare auto waarmee mijn vrouw heel relaxed en zuinig kan rijden en ik (als ik wil) lekker mee kan spelen.

Heb vooraf getwijfeld of ik eerst voor de 19' velgen zou gaan of chippen/DSG. Maar ben blij dat ik eerst naar VAG ben geweest.
 

EdK

Forumguru
Tsja kortingen.

Als je die zo snel mogelijk wil hebben dan moet je niet in een groepsaankoop gaan zitten maar er zelf voor gaan.
maw gewoon zelf in onderhandeling gaan met de aanbieder van het geleverde.
Het is heel simpel NEE heb je en JA kun je krijgen.....
Dus als het NEE is dan zijn er drie keuze's je gaat voor de gevraagde prijs , of je gaat een andere leverancier zoeken die wel een korting wil geven...offff je wacht gewoon tot de groepsaankoop voldoende mensen heeft zodat het door kan gaan..
Maar ook hierin bestaat de kans natuurlijk dat dit niet doorgaat.

Voor mezelf sprekend regel ik het altijd wel lekker alleen.
Om on topic te blijven heb ik een fabrieks update gedaan en de prijs en voorwaarden die erbij zitten waren voor mij acceptabel en dan ga ik al niet eens beginnen over een korting.
Maar off topic: had een gasfornuis nodig en door kleine keuken is dit een 3 in 1 geworden ( vaatwasser/ oven/ fornuis in één ) een droger en een koelkast, en door dit in één keer aan te schaffen heb ik de koelkast voor 20% van de werkelijke prijs gekocht. En dan weet ik ook wel dat zo'n toko er nog aan verdiend.

En mijn ervaring is dat als je beleefd brutaal bent hierin dat je in algemeen altijd wel een korting kunt bedingen..
 

CBreedijk

Donateur
kan je al tipje van de sluier oplichten?

Ben sws wel benieuwd naar wat ze opgeven aan resultaten qua vermogen en koppel.
(op website daar iig geen info over)

en ja ik weet, dat zegt nl niet alles ;)
 

eriktv

Forumguru
Suggestie: misschien is het handig om, in overleg met een admin, het overzicht in post #1 te plaatsen. Als het topic groeit (en dat is de bedoeling!) is het onhandig als dit ergens onderaan pagina 6 o.i.d. bungelt.

Voor wie twijfelt: niet twijfelen! Ik heb vorig jaar de S2C 2.0TDI laten aanpakken (170->202pk en 350->429Nm) en ben vooral over de DSG-aanpassing zeer tevreden. Motorisch ook wel, maar dit was me meer te doen om de nadelige gevolgen van de ontsjoemeling eruit te krijgen. Samengevat: zuiniger, sneller en veel soepeler rijdbaar!
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Suggestie: misschien is het handig om, in overleg met een admin, het overzicht in post #1 te plaatsen. Als het topic groeit (en dat is de bedoeling!) is het onhandig als dit ergens onderaan pagina 6 o.i.d. bungelt.

Voor wie twijfelt: niet doen! Ik heb vorig jaar de S2C 2.0TDI laten aanpakken (170->202pk en 350->429Nm) en ben vooral over de DSG-aanpassing zeer tevreden. Motorisch ook wel, maar dit was me meer te doen om de nadelige gevolgen van de ontsjoemeling eruit te krijgen. Samengevat: zuiniger, sneller en veel soepeler rijdbaar!


Wel doen dus! ;)
 
Bovenaan Onderaan