Ik lees al een tijdje mee op het forum (zelf veel actief op het SEAT-Online forum en voorheen VWForum), dacht meld me even netjes aan ipv me via GMAIL aan te melden. Ik zal even een kleine toegift geven mbt mijn aanmelding, niet dat ik voor deze mooie JD actie nog nooit van dit forum gehoord of gezien had...
Vooral met mijn laatste 2.0TDI (170pk) heb ik veel problemen gehad, daar was hier veel info over te vinden. Nu er een kleine bij is gekomen ben ik als vervanger van de Leon opzoek gegaan naar een station, dit ging tussen de Ocavia Combi en de VW Passat Variant. Heb op dit forum veel info vandaan gehaald mbt problemen of info over de O2 Combi. Het is toen uiteindelijk de Passat geworden. Door de vele problemen met mijn vorige 2.0TDI (gescheurde kop+4 verstuivers+gasklephuis) ben ik voor een 1.9TDI gegaan. Deze motor mag wel wat meer vermogen gebruiken aangezien de Passat aardig wat weegt, dus vandaar mijn aanmelding. Op dit moment wordt mijn 2-massa vliegwiel vervangen voor een vast vliegwiel met nieuwe koppeling. Dit komt het chippen weer ten goede
Michel, heb je een PB gestuurd.