Groepsaankoop JD tuning: stage 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik heb namelijk niets met de LM te maken. Mijn werkgever verschaft mij de auto, en die was op de hoogte. In het leasecontract en reglement stond niets over tunen, dus er was ook geen noodzaak om het te vragen.

Noord26

Forumguru
Deelnemers-aantal inmiddels naar 29. De eerste afspraak van de groepsaankoop zal aanstaande vrijdag (9 maart) reeds plaats vinden. Zie lijstje!

EDIT: deelnemer nummer 30 meldt zich net!

EDIT 2: drukte nog niet op de aanpassen knop of deelnemer 31 stond in mijn email box!

'geen' betekend dat die persoon zich aangemeld heeft direct via mijn gmail-account. En niet actief is op een bepaald forum. Alle gegevens benodigd zijn natuurlijk wel bij mij aanwezig, en bij JD.

Sluiting van inschrijving: 10 maart 23:59

1 Noord26 Skoda NL Fabia II GL 1.2 Tdi 17-03 om 11:00 uur
2 Peter_Octavia Skoda NL Fabia II GL 1.2 Tdi 17-03 om 13:00 uur
3 Mailman Skoda NL Fabia II 1.2 TSI (86pk)
4 roobbie Skoda NL Octavia II 1.6 Tdi 17-03 om 09:00 uur
5 a43.2quattro My Polo Polo V DSG 1.2 TSI (105pk)
6 ap.kuiper My Polo Polo V 1.2 TSI (105pk)
7 Turbobooster Skoda NL Yeti 4x4 1.8 TSI 24-03 om 10.00 uur
8 Olilee My Polo Polo V BM 1.2 Tdi
9 Dhr. A.A. geen Golf IV 1.9 Tdi (130pk)
10 Tifosi Skoda NL Leon II 1.9 Tdi (105pk) 09-03 om 16:00 uur
11 Dhr. G.B. geen Fabia II GL 1.2 Tdi
12 Ron476 Skoda NL Fabia II DSG 1.2 TSI (105pk) 13-03 om 13.30 uur
13 Sjors My Polo Polo V BM 1.2 Tdi
14 Hetzer Skoda NL Fabia II 1.2 TSI (86pk) 10-03 om 11:00 uur
15 jeffreyt Skoda NL Passat BM 1.6 Tdi
16 Moby geen A5 Quattro 3.0 Tdi
17 Seseni Skoda NL Yeti DSG 1.2 TSI (105pk) 17-03 om 12:00 uur
18 Dhr. R.B. geen Ibiza Ecomotive 1.2 Tdi
19 yeti34 Skoda NL Yeti DSG 1.2 TSI (105pk) 16-03 om 09.00 uur
20 Dhr. J.K. geen A1 1.4 TSI (122pk)
21 Gerke Skoda NL Fabia II GL 1.2 Tdi
22 dbrnl Skoda NL Yeti 1.2 TSI (105pk)
23 bollyk My polo Polo V GTI 1.4 TSI (180pk)
24 cali05 Skoda NL Fabia II 1.2 Tdi 10-03 om 09:00 uur
25 Dhr. W.B. geen Passat 2007 1.9 Tdi (105pk)
26 PC-Freak Skoda EU Fabia II 1.2 Tdi
27 superb akii Skoda NL Superb MJ2011 1.8 TSI 23-03 om 09.00 uur
28 MelvinGTI VW Forum Polo 2010 GTI 1.4 TSI (180pk)
29 Dhr. R.H. Tdi club NL Golf IV 1.9 Tdi (115pk)
30 Dhr. K.K. geen Golf V 1.9 Tdi (105pk)
31 Dhr. N.N. Skoda NL prive 1.4 TSI 14-03 13:30 uur

OVB Dhr. B.J. geen Octavia II 1.2 TSI (105pk)
OVB prive Tdi club NL Golf plus 1.2 TSI (105pk)
OVB Dhr. X.v.P. geen Octavia II 1.2 TSI (105pk)

Noord26

Forumguru
Ik heb inmiddels een kleine attentie van JD gekregen ivm de hoeveelheid aanmeldingen en inzet. Zeer netjes!

Dat er nog wat aanmeldingen zullen komen de laatste 3 dagen ga ik persoonlijk wel vanuit. Dat is altijd wel het geval.

EdK

Forumguru
Als je het goed hebt gedaan dan heb jij je tuning er al uit, of je mag de rollenbank op !

en om misvattingen te voorkomen, ik gun het je van harte want je hebt er genoeg tijd en zweet en tranen ingestoken !

Noord26

Forumguru
Oke, wie A zegt moet ook B zeggen natuurlijk.

Ik betaal gewoon de normale prijs wat anderen ook betalen, dus alleen 20% korting. De rollenbank is mij nu gratis aangeboden. Die 20% staat gewoon rotsvast. Of er moeten opeens meer als 50% van de aanmeldingen afvallen om daaraan niet meer te voldoen. :rolleyes:

Eens kijken wat voor leuke grafiek zo'n 1.2 Tdi naar boven kan toveren. Zomerbanden gaan er dit weekend weer onder en zal hem eens een keer aftanken met BP Ultimate. Schijnt iets te helpen op de rollenbank. Maar lang niet zoveel als 98 tov 95 verschil maakt bij een benzine op de rollenbank. ;)

MarkRS

Nieuw lid
oh lala.... zie ik dit nu pas.. ik ga even binnen 2 dagen beslissen of ik het ga doen.

Ik wou mijn O2 RS eigenlijk van het zomer laten chippen, maar 20% is wel lekker meegenomen.

Heb nu al zin in de lente.. eindelijk weer een beetje grip :)

Noord26

Forumguru
Je bent niet de enige die er zin in heeft. Je moest eens weten hoeveel enthousiasme er in mijn gmail-account rond slingert momenteel..

@ Peter: ik ben er zelf om 11:00. Wellicht kom ik je nog tegen.

:eek:

ThomasTDI

Nieuw lid
Ik lees al een tijdje mee op het forum (zelf veel actief op het SEAT-Online forum en voorheen VWForum), dacht meld me even netjes aan ipv me via GMAIL aan te melden. Ik zal even een kleine toegift geven mbt mijn aanmelding, niet dat ik voor deze mooie JD actie nog nooit van dit forum gehoord of gezien had...

Vooral met mijn laatste 2.0TDI (170pk) heb ik veel problemen gehad, daar was hier veel info over te vinden. Nu er een kleine bij is gekomen ben ik als vervanger van de Leon opzoek gegaan naar een station, dit ging tussen de Ocavia Combi en de VW Passat Variant. Heb op dit forum veel info vandaan gehaald mbt problemen of info over de O2 Combi. Het is toen uiteindelijk de Passat geworden. Door de vele problemen met mijn vorige 2.0TDI (gescheurde kop+4 verstuivers+gasklephuis) ben ik voor een 1.9TDI gegaan. Deze motor mag wel wat meer vermogen gebruiken aangezien de Passat aardig wat weegt, dus vandaar mijn aanmelding. Op dit moment wordt mijn 2-massa vliegwiel vervangen voor een vast vliegwiel met nieuwe koppeling. Dit komt het chippen weer ten goede ;)

Michel, heb je een PB gestuurd.

Noord26

Forumguru
Graag een beetje on-topic AUB, de inschrijving begint ten einde te komen. Graag anders verder via PB?

@ Thomas: ik ga je bij thuiskomst op de lijst verwerken.

LT83

Forumguru
die stage 1 tuning geniet ik al een jaar met volle teugen van...Ik zag in voorgaande post weer een O2 RS 'twijfelaar' voorbij schieten...gewoon doen!!!Mark heeft mij afgelopen zaterdag in Lochem nog een uitdraai van een stage 2 laten zien. Alhoewel het thuis niet echt gewaardeerd zal worden gaat die stage 2 tuning er dit voorjaar waarschijnlijk wel komen. Uiteraard nog even een redelijke prijsafspraak maken maar dat komt vast goed.

VEEJAY

Forumguru
Ik zit inmiddels in JD Stage 3, enige wat ik nu nog kan doen voor meer performance is 10 kilo afvallen kost niets en dan is mijn vrouw ook meteen blij :-)

LT83

Forumguru
@ Veejay, of gewoon de achterbank eruit schroeven en dat Sonja Bakkeren lekker achterwege laten ;)

@ Bass, Veejay heeft een 1.9tdi volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan