@ Antera: graag zou ik nog de echte naam en een telnr ontvangen van deelnummer 28! Stuur maar even een PB.
@Edk: ik geef in dit lijstje niet aan wie wel of geen rolle
nbank erbij wilt. Dat houd ik buiten dit topic ivm privacy en weten alleen Mark van JD en ik zelf. Dat is puur vanwege de inplanning bij JD, een rollenbank uitdraai is iets ingrijpender qua bezetting voor JD namelijk. Er is een andere (Excel) lijst waarin ook de echte namen, telefoonnummer(s), wel/geen rollenbank, emailadressen, etc. in staan vermeld per aanmelding. In dat lijstje staat idd in dat PC-Freak een rollenbank uitdraai wil. Dat lijstje houd ik strak bij en zit ook mensen er op aan te dringen dat die gegevens nodig zijn voor deelname aan de groepsaankoop. En daarop wordt, meestal erg snel, positief gereageerd. 'Paniek' om niets dus. De gmail-account draait momenteel overuren om alle vragen en aanvullingen compleet te krijgen. Maar iedereen is razend enthousiast en dat scheelt een hoop in het werk wat er achter de schermen volledig gemaakt wordt.
In ieder geval bedankt voor je oplettendheid! Ik kan zelf natuurlijk ook iets over het hoofd zien met alle fanmail van de laatste weken..
Het juiste lijstje is
post#269, van mij en niet die van Antera. Als er meerdere mensen lijstjes gaan posten is het lastig om te zien welke nu daadwerkelijk volledig door mij zijn verwerkt in de Excel lijst. Daarom lijkt het mij verstandig om mij alleen de lijst te laten posten. Dan valt er niemand buiten de boot en kunnen daar op- of aanmerkingen op geplaatst worden via dit topic/PB of de gmail-account.
Hmm.. Ik merk dat Hetzer ondertussen wat aan het knippen is geweest en alles is nu duidelijk, volgens post#269.