Groepsaankoop JD tuning: stage 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
lijkt me dat je sowieso goedkoper uit bent en uiteindelijk meer vermogen hebt, wanneer je een 1.2 laat tunen ipv een 1.4 aan te schaffen

Ach niet in alle gevallen is dit zo, ik heb een 1,4 TSI gekregen voor de prijs van de 1,2 TSI
En zou hem aardig door kunnen laten tunen en dan ben ik ook goedkoper uit dan de 1,8tsi

Ron467

Actief lid
Tja, ik persoonlijk moet het nu wel doen natuurlijk.....:winkie: Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik dadelijk door een (ex) 86 pk TSI, of erger een GL, voorbijgesneld wordt...:923:

cali05

Forumguru
Heb zaterdag om 0900 een afspraak bij JD (vroeg uit bed in het weekend)

Ik heb de tuning vooral gekozen omdat we een aantal keren per jaar met de caravan op vakantie gaan, dan zijn de extra NM trekkracht welkom.

@Noord26, bedankt voor het initiatief en het regelwerk. Klasse!:worshippy:

Canon-Eye

Forumguru
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik dadelijk door een GL voorbijgesneld word...
Wat zou er gebeuren als je na het tunen een GL-badge achterop plakt - zomaar, voor de fun...?
Dat kon misschien wel eens wat frustratie oproepen, bij deze of gene...:shocked:

VEEJAY

Forumguru
Lol @ 3.0TDI Quattro die er tussen zit :-)

Goed bezig Noord26, ik weet hoeveel werk er op de achtergrond zit bij dit soort acties. Je hebt het Skodaforum op de kaart gezet en 'onze' Jeroen mag in zijn handen wrijven. +1

Noord26

Forumguru
Nog een 1.8TSI erbij. Lijstje volgt zsm!

Er gaat idd stiekem enorm veel tijd in het organiseren zitten. De gmail-account stroomt over met vragen en die wil je allemaal fatsoelijk beantwoorden natuurlijk.. :smirk:

___JC___

Forumguru
Die 3.0TDI gaat net zoveel vermogen op de bank zetten als drie 1.2TSItjes gok ik.. :)

Ik zit trouwens ook weleens te denken om een greenline plaatje erop te plakken. Op zich wel humor.

LT83

Forumguru
@ JC....iedereen die eventueel een sprintje wil trekken gaat zn brandstof dan niet verspillen aan zo'n "trage" greenline, waarschijnlijk komt die badge de fun niet ten goede ;)

MarcoO2

Forumguru
Of juist wel... zo eentje die naast je staat en denkt "die kan ik makkelijk hebben". En er dan achter komt dat'ie er niet voorbij komt... nog meer gas geeft... en er nóg niet voorbij komt... da's alsnog fun (voor sommigen dan).

Noord26

Forumguru
Dan moet je ook wel die stickers aan de zijkant er bij nemen !!

Stickers van JD zijn gratis bij de groepsaankoop, zoals Race-Eend al had aangegeven.

Nog meer mensen interesse? Het begint een beetje af te zwakken. Alhoewel het reeds een net aantal is. :smirk:

VEEJAY

Forumguru
Eens met JC (heb 2 JD stickers maar ongebruikt), bij mij raden ze dan ook altijd verkeerd. Soms worden ze dan boos...

LT83

Forumguru
@ Veejay, ik heb de badges van JD ook nog in de kast liggen en de RS badge zit enkel nog in de grille.

@ Marco, als ik een octavia zie met greenline badges denk ik toch echt van..laat maar zitten hoor....als hij dan vlot wegtrekt ga ik uberhaupt niet reageren ;)
Indien je echt een snelle uitvoering hebt ( RS, GTI, Cupra bijv.) zullen de kenners je toch wel door hebben met die fake badges. Denk aan herkenbare remklauwen, grote van de remschijven, uitlaat, bumpers e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan