GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pivo

Forumguru
Ok, bedankt voor de geruststelling. Als 'ie zo hapert ga je toch snel verbanden leggen en het ergste vermoeden, maar das dus nergens voor nodig :D Bobine is inmiddels al vervangen en hij rijdt weer als een raket :cheer:
 

skodasuperb94

Forumguru
rijdt weer als een raket

Ik hoop toch echt dat je auto beter rijd dan dat :nailbiting:, de enige keer dat een raket "rijd" is wanneer deze naar het lanceer platform rijd met een gangetje van zo'n 2km p/u., verder komt er in het korte leven van een raket geen rijden meer voor:nono: . Maar ik ben oprecht blij voor je dat je superb weer naar tevredenheid functioneerd:yeehaa:
 

eriktv

Forumguru
En weer 2 tevreden klanten erbij! Zeer netjes geholpen. Los van de nette wachtruimte, goede ontvangst en technische kennis was vooral de goede communicatie heel fijn. Rico kwam regelmatig even langs en vertelde waar hij mee bezig was en vroeg naar wensen. Top! :thumbsup:

Ervaringen na de tuning:
- DSG schakelt nog soepeler, zowel D als S zijn veel beter bruikbaar en schakelen op logischer momenten.
- Bij rustig rijden merk je helemaal geen verschil, de auto blijft een luxe cruiser...
- ... maar als je op de Autobahn komt... :yeehaa:. Vooral boven de 170 is het verschil in acceleratie fenomenaal, hij blijft maar doorgaan!

Cijfers:
- A3 1.4 TFSI van @TimT 150pk (+25) en 245Nm (+45)
- S2C 2.0 TDI van ondergetekende 202pk (+32) en 429Nm (+79!)

@Corné de Kluijver nogmaals dank voor de organisatie :thumbsup:


IMG_0294.PNG
 

Lineasol

Actief lid
Ik heb nu pas DE octavia gevonden met een leuke kilometerstand. En aangezien ik zelf in de auto's zit ben ik snel geneigd om een auto veel te duur vinden. Achja, een luxeprobleem.
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Nope, was bij aankomst nog in de veronderstelling dat er helemaal geen meting plaats kon vinden, omdat de software van de Dyno eind vorige week gecrasht was. Bleek gelukkig toch hersteld te zijn.

Was wel leuk geweest om drie waardes te hebben: met sjoemelsoftware, na ontsjoemeling en dan na tuning. Maargoed, 't is voor mij 200km enkele reis, dus dat kan iemand anders misschien beter doen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Arjann

Forumguru
Ok prima, was gewoon nieuwsgierig ;). Die van mij had met "ontsjoemel software" 147pk en 340nm ipv 140 en 320nm. Mét sjoemelsoftware weet ik het niet.
 

Paul5

Senior Member
Ik moet helaas afhaken want ik red het niet , heb op dit moment zoveel kosten . dus sorry
 

CDK

Forumguru
Ik moet helaas afhaken want ik red het niet , heb op dit moment zoveel kosten . dus sorry

Dat is jammer. Had je al een afspraak gemaakt bij TVS? Je kan de afspraak ook verzetten naar eind van het jaar? Wellicht is de financiële situatie dan beter?
 

eriktv

Forumguru
Dat "helemaal geen klant" valt wel mee hoor, het was er hartstikke druk van de week. Ze kunnen haast niet in de vraag voorzien, denk ik. Schitterend bedrijf om te zien, vakmanschap, nette omgang met klanten, die dan vaak ook van ver (buiten NL) komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan