GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jewepe

Forumguru
Je kunt nog hoger op de Cime de la Bonette (2806 meter). Maar strikt genomen is dat geen pas maar een stuk verharde weg naar de top. De Col de la Bonette (de pas) is 2715 meter hoog tegen 2757 van de Stelvio. Ik heb de Bonette gedaan en de Stelvio staat nog op mijn "bucket list".
 

Frup

Forumguru
Ik ben morgen aan de beurt met mijn Superb 1.6 TDI Greenline.
Chip op maat en de EGR uitschakeling.
Heel benieuwd naar de resultaten!
Je zult waarschijnlijk, net als ik, elke dag minimaal één moment hebben van grinniken tot schaterlach.
 

FWesten

Senior Member
Vandaag bij TVS geweest.
Prima ontvangst en netjes op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen tijdens mijn bezoek.
De ECU moest worden uitgebouwd en gepatched om te kunnen chippen op maat. Daarnaast is de EGR uitgeschakeld.
En het resultaat mag er wezen zeg:

Op de testbank de volgende resultaten:
151 pk met 336 nm koppel!!!

En dat voel je zeg, wat een verschil!!!
 

sandurtjuh

Forumguru
Spannend, na 6 juni bij TVS te zijn geweest (een hele lange dag), komen ze vandaag de auto halen om hem opnieuw af te stellen. Er was een foutmelding met de turbo (te hoge toerentallen of iets dergelijks wat niet weg ging en de ene keer houdt hij in en dan weer niet), daar gaat Ronald de komende paar dagen naar kijken waar dit aan kan liggen en oplossen. Goede service!

@BaSsDruM Wauw, ben benieuwd naar die wagen en haar waardes erna, mooi ding!
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
@TimT en ik hebben een lekker ritje over de A31 (einunddreissig welteverstaan) achter de rug en zitten aan de koffie en koeken bij TVS. De Superb en A3 gaan zo de brug op voor de chip op maat en voor mij met DSG-beurt en -optimalisatie.

Nette ontvangst door Rico, belangrijkste bericht tot nu toe: de DSG is gezond en de lichte omkeerspeling (tikje bij abrupt gas los of erop in z'n 2) is geen probleem!
 

Pivo

Forumguru
Twee weken probleemloos met de aanpassingen rondgereden, vandaag ineens inhouden stotteren en op 3 cilinders verder. Na diagnose (bobines en bougies wisselen om te zien of het probleem van cilinder verschoof) bleek de bobine defect. Is dat gewoon stom toeval of kan dat te maken hebben met de grotere belasting die na de tuning vrijkomt? Ik wil niemand beschuldigen of bang maken overigens; ik ben oprecht geïnteresseerd in een mogelijk verband.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan