GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Dankje! Daarvoor staan alle opties nog open Luuk, ECU lijkt flashbaar, dus dat belooft wat :) Waar en wie ben ik nog niet uit.

Heb zo'n vermoeden dat ze bij TVS best wat tijd voor je project vrij gaan maken. Kan mij voorstellen dat dit na je succesvolle Superb project de voorkeur geniet :D . Je hebt ze al aardig wat omzet gegeven via de acties hier dus....:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dat was het dan :)
De poll is gesloten en het resultaat is:

49 Ja klikkers,
1 afhaker, dus komen we weer op 48 uit.
3 mensen heb ik niets meer van gehoord ( @Kiswum, @rvbentum, @Wizardtm ) daarmee komen we op 45,
2 leden komen met 2 auto's, daarmee eindigt deze groupbuy met 47 deelnemers!!!
Allen hartelijk dank voor jullie deelname én het netjes lezen van de voorwaarden en het beantwoorden van de PM. :thumbsup:
Veel plezier met de tuning / dsg aanpassing, dat gaat een leuke autovakantie worden denk ik ;)

Greetz Corné
 
Goed geregeld @Corné de Kluijver !
Wat een boel aanmeldingen zeg hee.

Iedereen gaat mooi zn vakantiegeld verbrassen bij TVS hehe :)

Ik ga a.s zaterdag naar HBT. Ben benieuwd of er echt veel vuilafzetting in het blok zit. Stationair is de loop onregelmatig en het is wat erger geworden in de loop der tijd. Dus ik hoop erop dat vervuiling de boosdoener is; want dan is dat door Tom eenvoudig verholpen. Als dat het niet is dan word het lastig en zoeken van het hoe en waarom..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Helaas te druk op het werk geweest dus niet op tijd kunnen reageren.
Geen probleem want Corné heeft er inderdaad alles aan gedaan !

Ben benieuwd naar de resultaten en wellicht een volgende keer toch nog een kuurtje ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Gorbattjov

Senior Member
Corné bedankt voor deze actie:dankje::dankje:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Op de terug weg pijn in me bek van de glimlach. TVS top gedaan ik is blij als een aap met zeven lullen van 115 pk naar 148 Pk en 200 nm naar 243 nm ook hulde wat een pracht bedrijf

Dat is een heel mooi resultaat inderdaad, vergelijkbaar met een 1.2 getuned :thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan