Grijze O3 RS

HarrieSkoda

Forumguru
Alles goedgekomen met je gekrulde mat :D?

En wat waren de rest van de spulletjes die je besteld had? We zijn hier op het forum dol op foto's.
 

dimi74

Banned
Mooie RS, Roland.
Vanwaar je keuze om hem uit Duitsland te halen, was dit financieel voordeliger of hadden ze er meer keus 2dehands?
 

HarrieSkoda

Forumguru
Dat ziet er niet al te best uit..
Zonde als het zo zou blijven. Mijn excuses overigens, wist niet dat het zo'n mat betrof.

Die velours mat die ik (opgerold) toegestuurd had gekregen was geen probleem om goed te krijgen.

Ik ben zóó benieuwd naar dat inzetstukje voor je vRS bumper!
 

Leonneke73

Actief lid
@dimi74 nee niet voordeliger. Uiteindelijk zelfs duurder. Heb op het punt gestaan om een witte RS te kopen maar mijn wederhelft vond wit helemaal niks met een station :nono: Zij wilde het liefst een zwarte maar dat wilde ik weer niet. Ik wilde perse grijs en die zijn hier nauwelijks te vinden. Dus vandaar Duitsland.

@HarrieSkoda dat inleg/opzetstukje is idd mooi. Ga deze week nog maar een keer naar de garage en daar maar eens kijken hoe het eruit ziet.
 

louigi58

Senior Member
Heb na bijna 4 jaar ook mijn O2 RS FL uit 2012 vervangen voor een O3 RS 230, komt uit België.
Iemand van het forum misschien.
 

Leonneke73

Actief lid
Zo vandaag heel vroeg mijn bed uit voor een bezoekje aan Lowering a.k.a. Antera.
Top service en wat gaat dat geroutineerd en snel. Je zou er bijna kunnen McDriven :maakmegek:

Verlaging en spooverbreders was binnen uurtje geregeld. Toen kwam er nog een soortgelijke RS even kijken. Dacht eerst even dat jij het was @HarrieSkoda maar was toch andere forumgenoot.
Resultaat is in ieder geval super. En rijdt ook top. Mijn vrouw merkte er niks van dus comfort is nog prima :dankje:

Toen nog even na het uitlijnen kijken naar de velg mogelijkheden. Tja het wordt in ieder geval de GMP Atom. En dan de maat tussen voor en achter in.

Nu nadenken wat de volgende stap gaat zijn... chippen+dsg aanpassingen of 19' velgen :pieker:
 

Bijlagen

  • Origineel vs verlaagd 1.jpg
    Origineel vs verlaagd 1.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 845
  • Velgen testen.JPG
    Velgen testen.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 220

Rofffel

Forumguru
Heel vet!
Ik vind persoonlijk de achterste velgen veel te groot.
Ben meer van de 'wees maar bescheiden, less is more' 18 inch
 

louigi58

Senior Member
Ik was nog op zoek naar een setje velgen met winterbanden voor volgend seizoen. Nu kwam ik de volgende tegen:
5x112 8Jx18 ET47 met 245/40 18 97V banden. Wie kan mij vertellen of deze op mijn O3 RS 230 passen??????
 

HarrieSkoda

Forumguru
Wauw vet hoor @Leonneke73 !

Verlaging precies goed zo. Ik lees alleen dat je op zoek gaat naar andere velgen, terwijl je net spoorverbreders hebt laten plaatsen?

Leuke foto ook samen met die andere vRS! Wie is dit? Maak u bekend :D.

Mijn O3 komt er bijna hetzelfde uit te zien na de aanpassingen. Nu heb ik er al helemaal een goed beeld van.

Enige verschillen; PDC voor, Xenon/LED koplampen, en in kleur meegespoten grill.
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb deze Atoms ook onder mijn Superb gehad. In 18inch aangezien ik niet groter mocht van de Leasemy
Altijd gaan voor 19inch. Staat echt net even mooier en geen comfort verlies. Ik heb ook met 19inch rond gereden.
 

Spector

Forumguru
Ik was nog op zoek naar een setje velgen met winterbanden voor volgend seizoen. Nu kwam ik de volgende tegen:
5x112 8Jx18 ET47 met 245/40 18 97V banden. Wie kan mij vertellen of deze op mijn O3 RS 230 passen??????

Je kan je vraag misschien beter ff in dit draadje zetten(https://www.skodaforum.nl/forum/i/octavia-iii-rs.17847/page-322) ipv in het topic van @Leonneke73, maar persoonlijk zou ik geen 245 als winterband onder mijn RS leggen, helemaal niet als je ook nog gebruik moet maken van sneeuwkettingen (ik weet eerlijk gezegd ook niet of het past).
 

HarrieSkoda

Forumguru
Leuke foto ook samen met die andere vRS! Wie is dit? Maak u bekend :D.

Is degene van de andere O3 vRS op de foto niet actief op het forum @Leonneke73 ?
Zou graag in contact willen komen met de eigenaar van het beestje.

Ik zie nu pas dat op de foto niet verlaagd vs. verlaagd afgebeeld is. Vind die andere ook best wel netjes op zijn pootjes staan eigenlijk. Die is dus nog niet verlaagd als ik het goed begrijp?

Dan zie ik je binnenkort wel verschijnen :-)

Die van mij is al lang en breed verlaagd hoor :jaja:. Zou nog lager mogen, maar dan ga ik comfort inleveren ben ik bang (Pro-kit --> Sportline).
 
Bovenaan Onderaan