Grijze O3 RS

Rallye

Forumguru
Mooie auto, jammer van die kleur... hoewel, die is tegenwoordig (bijna) exclusiever dan Race Blue...;)

Als de KW-set er onderuit gehaald is, moet je dan de uitlijning nog even checken?
 
Mooie auto, daar ga je een boel lol mee beleven... blijft de wens van spacers bij jou nog?
Bij mij staat hij nog op winterset, zodra ik hem op zomerset heb staan ga ik eens kijken welke Eibach spacers eronder mogen.
 

Leonneke73

Actief lid
Ja de wens qua spacers blijft nog steeds. Maar omdat ik nog niet welke 19’ velgen ik wil qua zomerwielen weet ik ook niet welke maat. Maar sowieso bescheiden!
 

Leonneke73

Actief lid
Vandaag update gekregen over status afleveren! Voorlopig niet dus :banghead:

RDW heeft het zo druk dat er 27 februari pas gekeurd wordt. En vervolgens dan nog het papierwerk belastingdienst :pieker:. Leuker kunnen we het niet maken...

Ondertussen maar wat gadgets besteld op superskoda en alvast afspraak gemaakt bij Antera.

Alleen die velgen. Ik weet het gewoon niet :sterretjes:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Dat is minder, waar is die 'vind ik niet leuk' knop! Maar des te leuker is het als het zover is.

Wat heb je allemaal besteld op SuperSkoda?

Qua velgen, dat is echt een keuze die je zelf moet maken. Ieder zijn smaak natuurlijk!

Wil je 18 inch of 19 inch gaan rijden?
 

Leonneke73

Actief lid
@HarrieSkoda : mattenset, rubberen mat bagageruimte, afvalbakje deur (heeeel belangrijk met mijn 3 dames thuis), netten voor bagageruimte en jouw suggestie voor de voorbumper (zwarte strip).

Ik wil 19' gaan rijden (antreciet grijs heeft voorkeur). En ja klopt smaak is heel persoonlijk maar ik vind meerdere velgen mooi onder een grijze RS.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooie bestellijst! Ben best wel benieuwd hoe die bumper cover zal staan!

Turini 18" matzwart, oogt geweldig mijn inziens :bloos:. Das ook niet gek, aangezien ik ze zelf ook heb :tongue:.

Raar trouwens dat die uit het assortiment zijn bij SuperSkoda?!

Stond volgens mij ook nog een heel mooi setje antraciet grijs in de bazaar!
 

Leonneke73

Actief lid
Heb op beide sites al eerder zitten configureren. Zijn wel goeie idd. Momenteel top 3: Monaco GP2 antreciet, GMP Dedicated Atom, RC Design RC29 Dark Sparkle. Volgorde tja das een goeie...

@HarrieSkoda zwarte velgen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Jouw velgen antreciet dan :thumbsup:.
Maar goed zo is het maar goed dat smaken verschillen want anders hadden we allemaal hetzelfde.
 

Jasper-RS

Forumguru
Vandaag update gekregen over status afleveren! Voorlopig niet dus :banghead:

RDW heeft het zo druk dat er 27 februari pas gekeurd wordt. En vervolgens dan nog het papierwerk belastingdienst :pieker:. Leuker kunnen we het niet maken...

Ondertussen maar wat gadgets besteld op superskoda en alvast afspraak gemaakt bij Antera.

Alleen die velgen. Ik weet het gewoon niet :sterretjes:

Zolang??. Ik heb gisteren nog 2 afspraken gemaakt bij RDW Almelo en was vandaag al aan de beurt met beide voertuigen. (Campers)
 

Leonneke73

Actief lid
Ja dat kan ook natuurlijk. Als ik geweten had dat Almere niet zo druk was dan had ik dat tegen garage gezegd. Maar is nu natuurlijk te laat...
 

Leonneke73

Actief lid
@HarrieSkoda jij hebt toch ook veel spullen bij Superskoda besteld of niet? Kreeg vandaag een aantal dingen binnen. Matten erg mooi. Rubbermat kofferbak ook mooi alleen helemaal strak opgerold. Heb m strak liggen onder allerlei zware voorwerpen maar die gaat nooit goed/mooi passen ben ik bang... :cry:
 

HarrieSkoda

Forumguru
@HarrieSkoda jij hebt toch ook veel spullen bij Superskoda besteld of niet? Kreeg vandaag een aantal dingen binnen. Matten erg mooi. Rubbermat kofferbak ook mooi alleen helemaal strak opgerold. Heb m strak liggen onder allerlei zware voorwerpen maar die gaat nooit goed/mooi passen ben ik bang... :cry:

Heb al aardig wat centen daar gespendeerd inderdaad.

Ze kunnen hem moeilijk uitgeklapt opsturen.

Gelukkig is hij wel de 'goede' kant op gerold, waardoor hij zichzelf vormt.
 

EdK

Forumguru
Heb ook de rubbermat van Superskoda en ondanks dat ze strak zijn opgerold passen ze uitgerold prima en zie je na een dag al niets meer van het opgerolde !
En dat met temps van 8 a 10 graden boven vriespunt op dat moment van inleggen !
 
Bovenaan Onderaan