Goede occasiondealers voor een superb II ?

Octavia32

Forumguru
Panorama dak bedoel je, maar in een paar pagina's terug gaf je al aan dat je dat eventueel wou skippen.

Valt ook binnen budget kilometer stand en bouwjaar
 

SVincent

Actief lid
Leuk om te zien dat je er 2 hebt gevonden waar achteraf leer in is gegaan:D

Vind het allemaal nog wel redelijk aan de prijs. Maar goed vergelijk dan ook meer met een minder populaire sedan uitvoering.

Hoe te importeren is vaak niet zo moeilijk, beetje onderzoek doen en goed voorbereid vertrekken. Ik kreeg weleens de tip van iemand die dit vaker deed, dat hij iemand kende in Duitsland (kennis) welke hij dan liet bellen met de dealer en.onderhandelen. Puur omdat als een Nederlander met steenkolenduits aankwam de prijsstelling altijd heel anders was.

De dealer kwam er altijd pas bij ophalen achter dat hij de grens over ging. Maar goed dan moet je wel weten wat je aan het doen bent en er rekening mee houden dat je misschien nog wat onderhoud moet doen.

(hoewel je dat met de leeftijd die jij zoekt niet heel erg aannemelijk is, maar de leeftijd wel net oud genoeg is om import interessant te maken) succes met verder zoeken in ieder geval:thumbsup:
 
@Octavia32 das ook een mooie!

@SVincent het lijkt wel of de dealers hier in de randstad hogere verkoopbedragen hanteren ja!
importeren lijkt me ook wel wat, zag een 3.6 fsi staan met alle opties die ik wil voor €16.000,- !

Voorlopig krijg ik een bedrijfsauto dus kan nog even rustig verder zoeken en verder prive rijden in ons 2de auto.
 

SVincent

Actief lid
Dat zijn de betere uitgangsposities, en zakelijke auto zorgt er wellicht ook voor dat een rondje Duitsland niet meteen van je budget afgaat :yeah:
 
Bovenaan Onderaan