Goede occasiondealers voor een superb II ?

Octavia32

Forumguru
Das niet naast de deur, maar goed ik zou als ik jouw was gewoon eens informatief bellen met Vruggink.

En er zullen waarschijnlijk ook wel opties in jouw buurt zitten maar daar heb ik geen ervaring mee.
 

KJvO

Forumguru
Vruggink (ook in Halle) doet dat wel vaker, had zo een half jaar geleden nog een mooie O3 RS uit Duitsland gehaald (volgens mij vanwege de levertijden hier).
 

Octavia32

Forumguru
Nou jou bedoelde ik daarmee wist alleen niet wie het was @KJvO
Wij hebben dezelfde dealer of zit jij bij iemand anders in onderhoud?
 

andrehj

Forumguru
Lijkt me ook heel gedoe importeren.
Gedoe valt wel mee, enig nadeel van het importeren van een tweedehands auto uit Dld is dat daar niet zoiets bestaat als een NAP, en dat er (volgens schattingen in autobladen) met ongeveer de helft van de tellers geknoeid is.
 

andrehj

Forumguru
Ik zie ook 1.8 en 2.0 met 4 uitlaatpijpen, kan ik hier dan wel nog een trekhaak laten monteren?
1.8 heeft standaard gewoon twee pijpjes direct naast elkaar, en volgens mij de 2.0 ook (maar dat weet ik niet zeker). De 3.6 heeft zeker 4 pijpen, maar ook daarop kun je gewoon een trekhaak monteren.
 
ik zie echt meerdere 1.8 en 2.0 met 4 uitlaatpijpen te koop staan hoor. Zou dat een optie geweest zijn bij aanschaf?
 

Octavia32

Forumguru
Durf ik niet te zeggen voor zover ik weet hebben alleen de 2.0 aan bijde kanten dubbel.

Maar je brengt mij wel aan het twijfelen
 

KJvO

Forumguru
Ik heb onze Skoda's gewoon bij Vruggink in onderhoud, een prima no nonsens garage, die het ook durft te zeggen als ze het niet weten!
 

Falcon

Donateur
Velgen van de laatste op de eerste en dan zou ik helemaal kiezen voor de eerste!

Leerkleur in combi met dat hout staat gewoon heel mooi.

Leer bij de tweede is om te huilen.
 
Bovenaan Onderaan