Oke dank je voor de uitvoerige omschrijving over de bevindingen; ik neem ze! Veel plezier ermee en dank voor je moeite, toppie!

@Rolle , als je de kofferklep bedekking losklikt aan de raamzijde , kan je het paneel er precies tussen klemmen .. dan zit het bijna strak tegen de ruit en kan geen kant meer op als je de omlijsting weer terug klikt..

sunnyboys niet veilig, je slaat het glas in, dat kan nergens heen, want de sunnyboys zitten ervoor. 2) voor kleine kinderen zitten ze best heel strak vast en kunnen ze er niet zomaar uit. Ik heb ze gehad in de S2 en de kinderen vonden het ook niks vergeleken met de folie van nu. Geen gekke stipjes om naar buiten te kijken en bij het raam open kun je normaal naar buiten kijken ipv dat die dingen ervoor zitten.
Ik ben ook overgestapt naar folie ivm. slecht zicht voor de kinderen schuin door de privacy shades maar over de veiligheid had ik juist mijn bedenkingen bij folie!
Als ik nu mijn raampje intik, dan blijven al die stukjes mooi aan elkaar plakken wat veilig is voor de kinderen.
Echter hoe makkelijk krijg je het raam er dan daadwerkelijk uit?
Ik heb wel eens een filmpje gezien over van die antidiefstalfolie en dat geef je toch te denken.