GEZOCHT: foto's van een O3 met getinte/geblindeerde ramen :-)

Joske

Forumguru
Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar foto's van Octavia's waarbij de ramen geblindeerd zijn, fabrieksaf of achteraf. Percentages van verduistering of lichtdoorlatendheid zijn ook zeker welkom.
Waar je het laten uitvoeren hebt en de kostprijs mag er ook zeker bij.
Gebruikte techniek is ook interessant om te vermelden, de meesten kiezen wel voor folie vermoed ik.

Bedankt voor de medewerking en als iemand een O3 Combi Metal Grey (nu Quartz Grey) met blindering kan posten ben ik helemaal content :). (voor mijn beeldvorming)

van @Pendragon zijn bolide heb ik alleszins al mooie foto's gezien in de galerij, hopelijk volgen er in deze thread ook nog heel wat mooie!
 

Joske

Forumguru
@Tuner111 Bram bedankt voor de foto, ik had je bolide al gespot in de fotogalerij. Het enige wat ik hier wat minder vind is doordat je aan de voorste ramen niets gedaan hebt het contrast heel groot wordt.. en dat vind ik minder mooi :)
 

Joske

Forumguru
Ik dacht 65, want ze hadden mij verteld dat ze voor 95 er een folie op hangen dat het niet vanuit fabriek kan.
dat zou inderdaad kunnen :)


iemand nog een gedacht van wat de "sunset" blindering is op de Octavia? "vroeger" wist ik dat maar weet het niet meer :)
dat is de blindering die er momenteel op zit trouwens, maar ik vind het wat te weinig.
 

Bael

Forumguru
dat zou inderdaad kunnen :)


iemand nog een gedacht van wat de "sunset" blindering is op de Octavia? "vroeger" wist ik dat maar weet het niet meer :)
dat is de blindering die er momenteel op zit trouwens, maar ik vind het wat te weinig.

Die 65 is eig ook maar weinig, hangt ervan af waar je wagen staat :tongue:
 
Bovenaan Onderaan