erik2907
Actief lid
Er is op dit forum zoveel discussie omtrent het onderhoud, afleveren, bandenspanning, enz., enz. van waaruit ik deze topic opstart met een gewetensvraag:
1. heeft u de verkoop- en eventueel inruil voorwaarden gelezen toen u uw handtekening heeft gezet onder het contract, u weet wel, de kleine lettertjes achterop?;
2. heeft u bij levering van de auto de dealer alles gevraagd wat u zou willen weten over de auto?;
3. heeft u het instructieboekje van de auto gelezen van A t/m Z?;
4. heeft u het instructieboekje van de radio gelezen van A t/m Z?;
5. heeft u het instructieboekje van het navigatiesysteem gelezen van A t/m Z?;
6. heeft u de garantievoorwaarden op de website van Skoda.nl geraadpleegd en gelezen?;
7. heeft u de voorwaarden van de mobiliteitsgarantie gelezen?;
8. heeft u gecontroleerd of alle accessoires gemonteerd zijn toen u de auto in ontvangst heeft genomen?;
9. waren alle zaken uitgevoerd die onder de afleveringskosten vallen zoals b.v. een volle brandstof tank;
10. bent u in de eerste 1.000 km problemen tegen gekomen en bent u hiermee terug gegaan naar de dealer om aanspraak te maken op uw garantie rechten?
Graag uw reactie als volgt (voorbeeld):
1. Ja / Nee
2. Ja / Nee
3. Ja / Nee
4. Ja / Nee
5. Ja / Nee
6. Ja / Nee
7. Ja / Nee
8. Ja / Nee
9. Ja / Nee
10. Ja / Nee
Hiermee wil ik graag een statistiek op den duur maken om eens te kijken hoe u en ik met bovenstaande omgaan.
1. heeft u de verkoop- en eventueel inruil voorwaarden gelezen toen u uw handtekening heeft gezet onder het contract, u weet wel, de kleine lettertjes achterop?;
2. heeft u bij levering van de auto de dealer alles gevraagd wat u zou willen weten over de auto?;
3. heeft u het instructieboekje van de auto gelezen van A t/m Z?;
4. heeft u het instructieboekje van de radio gelezen van A t/m Z?;
5. heeft u het instructieboekje van het navigatiesysteem gelezen van A t/m Z?;
6. heeft u de garantievoorwaarden op de website van Skoda.nl geraadpleegd en gelezen?;
7. heeft u de voorwaarden van de mobiliteitsgarantie gelezen?;
8. heeft u gecontroleerd of alle accessoires gemonteerd zijn toen u de auto in ontvangst heeft genomen?;
9. waren alle zaken uitgevoerd die onder de afleveringskosten vallen zoals b.v. een volle brandstof tank;
10. bent u in de eerste 1.000 km problemen tegen gekomen en bent u hiermee terug gegaan naar de dealer om aanspraak te maken op uw garantie rechten?
Graag uw reactie als volgt (voorbeeld):
1. Ja / Nee
2. Ja / Nee
3. Ja / Nee
4. Ja / Nee
5. Ja / Nee
6. Ja / Nee
7. Ja / Nee
8. Ja / Nee
9. Ja / Nee
10. Ja / Nee
Hiermee wil ik graag een statistiek op den duur maken om eens te kijken hoe u en ik met bovenstaande omgaan.
! Hebben ze een leuke aftrekpost voor de belasting als de inruil auto op 010111 niet verkocht is. Zullen ze de verkoop prijs moeten bijstellen en dan mogen ze het verlies verrekenen!