Gestolen velgen

hemi24

Forumguru
In mijn ogen zoeken ze gewoon de velgen die ze makkelijk los kunnen maken en snel weer weg. Op mijn vorige octavia zaten 8 slotbouten 2 per band. Ik denk dat ik dat weer ga doen.

Ja joh, doe er gelijk ook ff een dubbel rubbertje om!

Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn...

:pardon:
 

rvbentum

Nieuw lid
Onder het mom van "picture or it didnt happen"
 

Bijlagen

  • IMG_0635.PNG
    IMG_0635.PNG
    615,8 KB · Weergaven: 316
  • IMG_0636.PNG
    IMG_0636.PNG
    602,4 KB · Weergaven: 284

Cordoba

Forumguru
:ot: zal dan niet het team van HAAS vragen :deuk::deuk:

Zou ik juist wel doen: dan is het voor de dieven bij iedere bout een verrassing of dat met linkse of rechtse draad is. :D

Ik gebruik al jaren slotbouten naar alle tevredenheid. Die van McGard zijn ook aan te bevelen.

En inderdaad, het bijpassende dopje niet verliezen. Of in ieder geval de (unieke) code ervan goed bewaren :D.

Succes met de afwikkeling, ik zou er ook kapot van zijn!

Ik heb ook al jaren zo'n McGard-setje, en voordeel is dat het niet specifiek voor een automerk is, dus lastiger voor de dieven (van sommigen merken modellen, zijn gewoon hele setjes met dopjes te vinden, bij mensen die dagelijks met velgen bezig zijn). Wat de code betreft: die heb ik ook op foto vastgelegd, en de foto opgeslagen. Dan heb ik zowel de originele verpakking met de code als de foto waar de code leesbaar op staat.
 

Maartenvds

Forumguru
Er lag er nog 1 aan de waterkant samen met een caprisun.........
oh echt je zal bijna sporenonderzoek doen maar ik gok dat de politie je dossier al weer heft gesloten wegens gebrek aan bewijs/onderzoekslasten of sond er een camera gericht op je auto??
 

Asoot

Senior Member
Hè rvbentum wat vervelend om te lezen toevallig woon ik in dezelfde buurt en zag van de week je auto al zo staan in de ochtend
Ik hoop dat ze deze dieven snel te pakken krijgen.
 

V-Strom

Actief lid
Politie doet alleen wat als het geld oplevert.
Ja dat hebben ze geleerd van de Nederlandse regering even als de Oostblokkers die hier ook nog de vrij hand krijgen om alles wat los en vast zit (lees o.a. velgen :maakmegek:) te stelen.
De slogan en het beleid van de regering, " kom binnen en sla je slag "
Ik hoop voor hun dat ik ze niet betrap mochten ze bij mij wat willen lenen.
 
Laatst bewerkt:

rvbentum

Nieuw lid
Hè rvbentum wat vervelend om te lezen toevallig woon ik in dezelfde buurt en zag van de week je auto al zo staan in de ochtend
Ik hoop dat ze deze dieven snel te pakken krijgen.
Nah de politie gaat niets doen. Geen sporenonderzoek gedaan.
 

CDK

Forumguru
Die is te grappig :deuk: @Japanese Power, maar tevens erg zuur.... Hufters zijn het! De diefstal op zich is al erg genoeg, maar dan de manier waarop is extra frustrerend.
 

HarrieSkoda

Forumguru
En wel goede type slotbout bestellen.
Heb “nieuwe” set besteld omdat op huidige originele Skoda set geen doppen passen.
(Ff goed lezen. Staat in de tekst bij Superskoda)

Ja staat er heel misselijk bij.
Ben dus niet de eerste, en zeker niet de laatste geweest die zich hierin vergist heeft.
 
Bovenaan Onderaan