Gestolen velgen

rvbentum

Nieuw lid
Beste leden en in het bijzonder Corné,

Allereerst mijn excuses aan Corné voor het niet reageren op de eerdere groupbuy tuning. Im sorry :(.

To the point, vannacht hebben ze mijn 17'' Fabia III monte Carlo velgen gejat. Helaas hebben ze geen kratjes gebruikt maar stenen wat een berg aan schade heeft achter gelaten. Sideskirt los, draagbalken tot het metaal bekrast, krassen rondom op meerdere panelen en een kromme remschiif.

Mocht daarom iemand zo een setje (zonder zwarte bout doppen en originele bouten) aangeboden krijgen of zien op andere fora, please let me know. Een puntje dat opvalt, 1 van de banden heeft een prop. Voor de rest zijn ze, helaas voor herkenningspunten verder helemaal gaaf.

Alvast enorm bedankt
 

Bijlagen

  • Zwarte_lichtmetalen_velgen_Fabia_Monte_Carlo.jpg
    Zwarte_lichtmetalen_velgen_Fabia_Monte_Carlo.jpg
    21 KB · Weergaven: 223

CDK

Forumguru
Beste leden en in het bijzonder Corné,

Allereerst mijn excuses aan Corné voor het niet reageren op de eerdere groupbuy tuning. Im sorry :(

Dat was ik alweer vergeten hoor ;)
Wel balen dat je wielen gestolen zijn en vooral op de manier hoe het gedaan is :cry:
 

EdK

Forumguru
Dit is de tweede hier op het forum in korte tijd.
Die stond ook op stenen, alleen meen met wat minder schade...
Toevallig zelfde regio ?
 

Nick2203

Forumguru
Balen. In het algemeen moeten ze van je spullen afblijven, maar ik vind dat als ze dan iets pikken, dat ze de hele auto mee moeten nemen ... nu heb je veel schade en ander gedoe, voor velgen die een paar honderd euro opbrengen. Per saldo is de totale schade veel hoger dan de waarde die deze velgen op zullen leveren... :banghead:
 

rvbentum

Nieuw lid
Balen. In het algemeen moeten ze van je spullen afblijven, maar ik vind dat als ze dan iets pikken, dat ze de hele auto mee moeten nemen ... nu heb je veel schade en ander gedoe, voor velgen die een paar honderd euro opbrengen. Per saldo is de totale schade veel hoger dan de waarde die deze velgen op zullen leveren... :banghead:
Ik dacht vanochtend exact hetzelfde. Schade wordt nu geschat op 2500-3000€
 

Dennis78

Forumguru
WTF! :nono: Is echt super klote. Toch maar slotboutjes gaan bestellen. (heb zelf ook geen slotbouten en ga er nu toch maar heeeeeeeel hard over nadenken!)
 
Bovenaan Onderaan