Geluidsisolatie motorkap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Sinds eind vorige week kan ik bevestigen dat de 1.2 TSI met DSG geen demping heeft.

Ik mis het ook niet, want op stoom maakt de wagen meer herrie door windruis dan het blok. Die hoor je pas als je hem doorjaagt.
 

Gieliovd

Forumguru
Rij je je wagen niet meer in ?
oja lease bak nu natuurlijk
Verdorie Ed, niet beledigen he... je kent me na al die jaren niet goed genoeg.

Ik, als techneut, die de techniek in het vooronder nog net niet direct in m'n zenuwbanen voel.... niet respectvol met de techniek omgaan?

Als ik de olie op 100 graden heb, al 40 km gereden heb en onderhand alweer 700 op de klok heb... dan mag ik hem doorhalen naar 4000-4500 toeren, een enkele keer. Ik zou het zelfs meer moeten doen, is goed voor dat blok.
 

EdK

Forumguru
Je kent mij na al die jaren ook nog niet klaarblijkelijk !!

Had het nog wel in vragende vorm voor je neergezet.
maar wanneer krijgt ik nou es een foto van der te zien ???
 

Greggy

Actief lid
Hmmm... na al die kilometers nog nooit onder de kap gekeken. Toch maar eens kijken. Misschien heb ik bingo!
 

Herman Janssens

Senior Member
Weet niet hoe het ervoor klonk. Geluid in auto is beperkt nu. Enkel windgeruis
Raar. Worden er dan willekeurig wagens met en zonder geluidsisolatie geleverd? Of zijn het enkel wagens die aan bepaalde criteria voldoen die een geluidsisolatie af fabriek krijgen?
 

Flem_nl

Forumguru
Raar. Worden er dan willekeurig wagens met en zonder geluidsisolatie geleverd? Of zijn het enkel wagens die aan bepaalde criteria voldoen die een geluidsisolatie af fabriek krijgen?
Zat er bij af fabriek mij niet in en heb het er van de dealer bijgekregen op verzoek!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan