Geluidsisolatie motorkap

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Wat me eergisteravond opviel toen ik na het wassen de motorruimte even na wilde lopen (met vochtige zeemdoek + controle vloeistoffen, bijvullen sproeierreservoir e.d.) dat er tot mijn grote verbazing geen geluidsisolerende mat onder de motorkap zat.

Ik dacht even aan een manco, maar gisteren wat kappen open getrokken bij de dealer:

* 1.6TDI aanwezig!
* 1.2TSI afwezig
* Demo 1.4TSI (1 week oud ofzo) ook een kale kap!

Ik denk dat we nog wel wat kunnen winnen qua comfort!

Ik ga eens informeren wat zo'n mat + dopjes gaan kosten. Als het niet te gek is, wil ik die wel hebben, ziet er ook gelijk een stuk meer afgewerkt uit (lees: geen crisisgezicht... als het nu een Dacia was ofzo...).
 

CDK

Forumguru
de kosten zullen het niet zijn, bij superskoda zijn ze ook maar een paar tientjes en het is plug & play zeg maar.... ;)
 

MaRco2

Forumguru
Laat ik wel bij RijnWoud komen, ik neem aan dat daar de prijs gelijk is als in de webshop van de link. Maakt het wat fraaier onder de kap ook.:)

Ik had 100+ euro verwacht eigenlijk.
 

CDK

Forumguru
nee joh geen 100 €uro het is een Skoda waar je mee rijd! Die prijzen vallen écht erg mee van losse onderdelen :)
 

MaRco2

Forumguru
Nee, moet het nog gaan bestellen. Doe ik waarschijnlijk wel voor onze vakantie (en na terugkomst als ik in de buurt ben van Rotterdam weer ophalen. Rubber mattenset is ook al 3 weken onderweg en zou vorige week binnenkomen, maar is er nog steeds niet.

Zit ook aan een achterbumperbeschermer te denken (evt. bij SuperSkoda afhankelijk van de verzendkosten).
 

Flem_nl

Forumguru
Nee, moet het nog gaan bestellen. Doe ik waarschijnlijk wel voor onze vakantie (en na terugkomst als ik in de buurt ben van Rotterdam weer ophalen. Rubber mattenset is ook al 3 weken onderweg en zou vorige week binnenkomen, maar is er nog steeds niet.

Zit ook aan een achterbumperbeschermer te denken (evt. bij SuperSkoda afhankelijk van de verzendkosten).
Die beschermer "krijg" ik hopelijk van mijn dealer bij aflevering. De krassen om de achterbumper van m'n huidige golf door de kinderwagen wil ik op de OC3 voorkomen....
 

MaRco2

Forumguru
Voorheen had ik altijd passende folie, die harde beschermer is relatief kostbaar, maar een bumper spuiten kost natuurlijk wat meer.:thumbsup:
 

MaRco2

Forumguru
Dat scheelt nogal. In mijn geval speelt BTW aftrekbaarheid ook nog mee (in Nederland zowiezo, geen idee of SS taxfree levert), dan kan het natuurlijk dichter bij elkaar zitten.
 
Dat scheelt nogal. In mijn geval speelt BTW aftrekbaarheid ook nog mee (in Nederland zowiezo, geen idee of SS taxfree levert), dan kan het natuurlijk dichter bij elkaar zitten.
Heb het besteld bij kreijne webshop in Nederland is in sommige gevallen zelfs goedkoper dan superskoda , en snel geleverd
 

Flem_nl

Forumguru
Heb het besteld bij kreijne webshop in Nederland is in sommige gevallen zelfs goedkoper dan superskoda , en snel geleverd
In het geval van de bumperbeschermer. Deze kost bij Kreijne €59,99 plus nog eens €15,- (formaat groter dan 1 meter) verzendkosten!
 

MaRco2

Forumguru
Dus het zou zomaar kunnen zijn dat de normale prijs hoger ligt dan bij Kreijne?

Is voor mij onroute toch op te halen, Amersfoort kom ik regelmatig langs.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan