Geluidsisolatie motorkap

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Als je tijdens je vakantie ietwat omrijdt kan je langs superskoda om daar wat goodies op te halen.... :D


:D:D:D Oostenrijk zit wel in de goede richting, maar het kan zomaar 1.000 km schelen afhankelijk waar in CZ.

Ooit wil ik eens proberen om CZ weer eens aan te doen (gelijk ook fabriek/museum), de enige keer dat ik er geweest ben (Reuzengebergte) was begin 1998 toen je nog lang voor de grens moest wachten.
 

andrehj

Forumguru
Rubber mattenset is ook al 3 weken onderweg en zou vorige week binnenkomen, maar is er nog steeds niet.

Zo'n rubber mattenset, kun je die niet gewoon voor een paar tientjes bij de dealer halen? Die heeft em vaak binnen een paar dagen.
Voor een Superb staat zo'n set gewoon in de accessoireprijslijst voor 40 euro.
 

Flem_nl

Forumguru
Zo'n rubber mattenset, kun je die niet gewoon voor een paar tientjes bij de dealer halen? Die heeft em vaak binnen een paar dagen.
Voor een Superb staat zo'n set gewoon in de accessoireprijslijst voor 40 euro.[/quote

Maar een rubber matten set ipv de luxe velours?!
 

Gieliovd

Forumguru
De kans dat ik op bouwplaatsen terecht ga komen met slecht weer is reëel aanwezig. Ik zie mezelf al gaan met m'n modderpoten de wagen in op de velours matjes. Maar ja.. ik heb geen rubber besteld. We zien wel.
 

MaRco2

Forumguru
Zo'n rubber mattenset, kun je die niet gewoon voor een paar tientjes bij de dealer halen? Die heeft em vaak binnen een paar dagen.
Voor een Superb staat zo'n set gewoon in de accessoireprijslijst voor 40 euro.

Klopt, staat sinds begin deze maand bij de dealer in backorder. Het schijnt dat ze eind deze week geleverd worden (voor mij net te laat i.v.m. vakantie>>gras e.d., maar daar verzin ik wel wat op).
 

MaRco2

Forumguru
De kans dat ik op bouwplaatsen terecht ga komen met slecht weer is reëel aanwezig. Ik zie mezelf al gaan met m'n modderpoten de wagen in op de velours matjes. Maar ja.. ik heb geen rubber besteld. We zien wel.

Ik kom ook overal, heb een normale mattenset en in de praktijk blijft de rubberset er altijd op liggen (voordeel: pas kwam er na 190.000 km een gloednieuwe mattenset tevoorschijn
 

EdK

Forumguru
Tsja op een bouwplaats zal je veiligheids schoenen aan moeten hebben dus ik voorzie gewoon een schoenenwissel op de parkeerplek van de bouwplaats.
Harde borstel er bij en de werkschoenen gaan weer bijna schoon de kofferbak in voor het volgende bezoek aan de bouwplaats.

Zo zag ik vloegel het al die bouwbobo's het doen.......
 

Canon-Eye

Forumguru
Tsja op een bouwplaats zal je veiligheids schoenen aan moeten hebben dus ik voorzie gewoon een schoenenwissel op de parkeerplek van de bouwplaats.
Harde borstel er bij en de werkschoenen gaan weer bijna schoon de kofferbak
Ik kwam veel op een ander type locaties waar veiligheidsschoenen alsmede vlamvertragende/antistatische kleding vereist zijn. Maar bij meerdere locatiebezoeken achter elkaar op 1 dag onder winterse omstandigheden leer je dat wisselen op de parking heel snel af, neem dat maar van mij aan. Op zo'n inspectiedag vertrok ik dus altijd in full gear en dat hield ik aan tot m'n rondje af was.
Die harde borstel is dan evengoed wel handig om bij de hand te hebben (én een beschermstrip op de achterbumper:jaja:).
 

Flem_nl

Forumguru
Tsja op een bouwplaats zal je veiligheids schoenen aan moeten hebben dus ik voorzie gewoon een schoenenwissel op de parkeerplek van de bouwplaats.
Harde borstel er bij en de werkschoenen gaan weer bijna schoon de kofferbak in voor het volgende bezoek aan de bouwplaats.

Zo zag ik vloegel het al die bouwbobo's het doen.......
Daar is die omkeerbare kofferbakmat voor....:jaja:
 

Gieliovd

Forumguru
Bouwbobo haha, nou dat ben ik niet. Of toch wel.

Ik zie mezelf al gaan hartje winter, zometeen begint de bouw tussen Delft en Schiedam en dan lekker in de regen en sneeuw schoentjes wisselen.

Weer een voordeel, rijden met werkschoenen. Met een automaat red ik dat. Maar handbak, maat 45... Niet prettig.
 

MaRco2

Forumguru
Morgen kom ik in de Randstad en pik het gelijk op (incl. instaplijsten, RVS achterbumperbeschermer, rubber mattenset).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan